«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













naper dea hadir dalam id0p aku ?
Posted On Friday, November 26, 2010 @ 6:31 AM| 0 comments
kenaper dea hadir dalam id0p aku ?? aku dah muler jatuh haty kat dea ? aku dah mula sayang kan dea ,,dan aku dah ber ikrar kat diri aku hanyer dea yang aku sayang sampai akhir hayat aku ! aku sayang kan dea !! tapy dea tak ! dea hanya main kan perasaan aku , dea tinggal kan aku ,, dea luper kat aku ,, dea luper kat janjy-janjy dea kat aku ! dea hancur kan aty aku ,, dea dah buang aku dary id0p dea ,, dea buat id0p aku berselaru ! aku rindu dea sangat ! aku x kuat ,, aku menangis biler ingat kan dea ! aku hanya ingan dea tahu ,, sampay ker detik ini haty aku hanyer unt0x dea ,, insan yang pertama aku sayang , insan yang pertama aku cinta ! dea yang mengajar aku apa erty cinta ?? aku x tahu lepas jewpp kejadian dekat UPM ,, pada malam tue seorang lelaki yang bernama "KHAIRUL AFIF "  dea cakap yang dea suker kat aku ! aku minat dea dulu,, sebelum aku knl "IZZAQIL SHAH " aku leka sampay aku terluper yang aku mempunyai seorang yang telah mengajar aku aper erti sebuah cinta ?? selepas aku balik dary upm ,, malam tue aq telef0n izzaqil tapy dea maty kan ,, aku sent  mesej kat dea ,, dea marah kat aku kewpp ?? aku tahu dea marah ! dea balaz mesej aku ! dea suroh aku kol dea ! aku k0l ,, dea nyanyi kan aku lagu kebahgian dlm perpisahan ,, aku menagis ,, aku x sang0p dengar nyanyian tue ! ,, lps tue aku try k0l dea lagy dea maty kan aku sent mesej lagy .. aku tanyer dea marah kat aku kewwp ?? dea cakap HATY DEA HANCUR ! aku ingat lagy sampay sekarang ,, aq menyesal sangat ! aq mintak maaf kat dea ! dea cakap dah x guner mintax maaf sekarang ,, semua dah jady ! aq dah buntut waktu tue! tapy aku x b0leh pakse dea ! mungkin maser tue  ALLAH sedang menguji aku ! aku still tunggu dea ,, selepas tiga bulan lps tue ! nomb0 telep0n mak dyer terpampang kat skrin henp0n aku ! satu mesej masok ,, sepupu dea send mesej kat aku ,, dea tanyer aku ngn saper sekarang ?? aku cakp aku stiil tunggu izzaqil ,, dea ouh ! dea suroh aku kol dea cakap izzaqil nax cakap ngn aku ! aku kol aku menagis cakap ngn dea ! aku cakap koe typu aku kan selama nie koe kater sity x wujud tapy wujud ! waktu aku ngn afif ,, dea cakap x per lah pegy lah kat afif ,, dea p0n dah ader pengganti aku iaitu sity ! padahal waktu kiter owang kapel dea kater sity x wujud ! lps tue dea kater mmg siti x wujud ! dea cumer x nak tunjuk muka kecewa kat owang ,, sebab dea x nk kecewa kan kawan dea ! afif kawan rapat dea ! aku x sangka dea sangg0p buat macam tue demi kawan dea ! aku bency owang yang bernama afif ! aq pikir dea btol2 suker kat aku tapy x ! dea just nak main kan perasaan aku ! dea penyebab aku ngn izzaqil put0s ! aku x sangka yang izzaqil  masih ingat nombo aku !! okayy lah aku dah x sangg0p nak citer lagyy !~ sampayy sini jer k .. bbye !