«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













ader kehilangan seorang kawan baik ..
Posted On Friday, December 24, 2010 @ 11:59 PM| 0 comments
sekarang niew aku dah kehilangan seorang kawan baik , aku sayang sangat dea , tapy aku x boleh sayang dea lagy skunk niew ,,c0z dea dah ader yang punyer ..kenaper dea tipu aku selama niew ?? aku dah muler suker kat dea tapy .. entah lah smlm baru aku tahu dea dah ader yang punyer , dea ckp dea syg aku dea x nk kehilagan aku ,,aku pon x tahu aku boleh maaf kan dea ker x .. haty aku sakit sangat ..sekarang niew ,, aku ngn izaqil dah x der paper , ramay yg ckp dea dah ader pengganty aku .. aku bertambah sedih lagy ...entah lah , aku x tahu knper aku x pernah di bagy kebahgiaan ?? mungkin nasib ak mmg malang .. aku dah x larat nk citer lagy .. air mater aku x berhenti menagis dary smlm ..
k lah bbye ..