«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













naper dea buat aku macam niew ?
Posted On Saturday, December 11, 2010 @ 6:22 AM| 0 comments
naper koe buat aku macam niew ? hah ? aku sayang koe lah bangang ! tapy knper koe typu aku ! koe pikir aku x der perasaan kewp hah ? koe pon samer steven asyraaf koe kan saudare dea naper koe x nak bgy tahu aku perkara yang sebenar ! aku nax dea cakp perkara yang sebenar ,, aku x nak dea typu aku lagy ! kalo dea dah x suker aku lagy cakap lah ,, jagn lah main kan perasaan aku macam niew ! skunk niew ramay yang suroh aku clash ngn koe tapy aku x boleh ! aku pon x tahu knper ?  asryraaf kater makwe koe " SITI NAJIBAH " saper dax tu ? sebenarnyer ! koe kater siti tu x wujud !! abiz tu aper ??? wey koe tahu x betapa hancurnyer aty aku sekarang koe buat aku macam niew !! aku sedihh ! sangat knper koe buatt aku macam nieww !! hah ! aku nak koe yang dulu lah !! koe yang selalu tahu aper yang aku nak  ! n paham perasaan aku ! sekarang niew aku perlu kan koe yang dulu ! aku x nak saper2 sekarang kecuali koe sorang ! aku nak koe sorang !! koe paham x ?? aku maseh pakai rantai yang koe bgy kat aku !! aku jager rantai tue baik2 macam maner aku jager relationship kiter tpy knper koe yang nak hancur kan semua niew ?? hah ! aku x nk koe putus kan hubungan kiter buat yang kedua kaly ! aku sayangg koe sangat ! koe jagan buat aku kehilangan koe lagy ! aku boleh jady gyler biler koe pergy dary id0p aku nnty ! sekarang niew aku akan pertahankan hubungan kiter semana yang aku mampu !  .. hary niew hary yang paling sedih buat aku ...