«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













patut ker aku luper kan dea ??
Posted On Sunday, December 19, 2010 @ 11:44 PM| 0 comments
patut ker aku luper kan dea ?? tapy aku x boleh .. aku sayang kan dea ! aq dah janjy kat dea ! tapy aku nak jady macam pasangan yang lain ! aku ngn dea lain , lain sangat ! tapy kalo aku kapel ngn orang lain aku akan teringat kan dea ,, teringat kan aper yang selalu dea cakap kat aku ! selalu ingat kan aku ,, lagu2 yang dea nyayikan unt0x aku ! aku cuber unt0x luper kan dea dan kenagan2 aku tapy aku x bolehh ! erghh aku x tahu lah ngn perasaan aku skunk niew ! aq sekarang dah ader cal0n unt0x menggantikan tempat dea ! tapy aku still x boleh anggap dea sebagai bf aku ! aku still anggap dea kawan rapat aku !entah lah aku sedih sangat aku x tahu lah aku ngn mamat toe kapel ker x , sbb aku x bgy lagy jawapan kat dea samer ader aku nk kapel ngn dea ker x ??sbb maser toe aku pernah chat ngn izzaqil lagy aku tanyer dea aku ngn dea sekarang aper dea cakap maner aku tahu ! lps toe aku tanyer dea , dea nak putus ker ? dea cakap x yah lah putus nnty tak0t aku nages !  lps toe aku tanyer dea naper pulak koe tak0t aku nages koe kan dah x peduli kat aku x yah lah kesah kat aku lagy ! dea ckp dea x leh cakap sekarang sbb dea ader hal .. lps ary toe sampai ary niew aku masih tunggu biler dea nak citer semua kat aku !aku tepon dea x angkat aku msj dea x balaz ..ader maser toe dea kol umah aku tapy bukan aku yang angkat tapy kakak aku muler2 dea cakap niew atika ker kakak aku ckp niew bukan atika niew desy lps toe kakak aku tanyer niew saper dea cakap niew aqil .. kakak aku tanyer nak ckp ngn atika ker jap akak panggil kan lps toe dea teros mati kan ..tapy x selama nyer kan aku kner sayang dea cinta dea ?? insyaallah tah0n depan aku akan dapat pengganti dea ! sekarang niew ader beberapa yang mintax kapel kat aku tapy aku x tahu nak pilih yang maner satu , c0z dorang semua baik ngn aku terutama hilmi .. tapy aku still x boleh buat keputusan selagy izzaqil x cerita hal yang sebenar kat aku .. aku akan tunggu dea sampay 31.12.2010 jewp .. cbb 1.1.2011 aku akan muler kan id0p baru . satu jer aku nak cakap unt0x izzaqil 'IZZAQIL AKU SAYANG KOE AKU NAK KOE TAHU !! ..