«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













semalam ary yang palig sedihh buat aq !
Posted On Thursday, December 30, 2010 @ 5:47 AM| 0 comments
semalam ary yang paling sedihh buat aq ! semalam aku pegy kenari aku datang dengan harapan yang aku boleh jumper dea buat kali yang terakhir .. tapi malang nyer dea x nak jumper aq lagy .. dea nampak aku tapy dea menyorok .. ya allah dugaan aper lagy niew .. aq sayang dea sangat .. naper dea buat aq macam niew .. aq bency dea sangat bency sangat !!!!!! mulut  aku boleh ckp yang aku bency kan dea tapy haty aku x leh typu yang aq x boleh bency dea ,, aku nk bency dea macam maner dea bency aq sekarang !! aku nk luper kan dea macam maner dea luper kan aku tapy knper aq x boleh ??haty aq sakit sangat knper dea buat aku macam niew ??malam semalam aku mimpi dea x suker aq tapy dea suker kat maksu aku "HALIZA" mimpi tue macam realiti ,, macam betol2 ...dorang berdua mengaku yang dorang mmg ader hubungan kat belakang ,, dalam mimpi tue aq menagis menagis terus tanpa henti .. mimpi tue macam tahu yang aq btol2 sedih .. dalam mimpi tue izzaqil ngn haliza memujuk aku ! tapy aku x boleh maaf kan dorang aty aq sakit sangat .. dalam mimpi tue "DALILAH" kawan rapat haliza dah tahu yang dorang mmg dah lamer bercinta tapy dalilah x nk bgy tahu aq ! aq pon x tahu sbb knper dea x nk bgy tahu aq ! aper salah aku erk kat korang bertiga ! dary pagy tady aku asyik pikir aper maks0d mimpi tue ?? kalau aku pikir btol2 haliza ngn dalilah mmg rapat ngn izzaqil ,, tapy x kan izzaqil sanggup buat aku macam tue !! YA ALLAH bantu hamba mu ini ... ya allah dugaan yang koe beri kan aku niew sangat berat .. aku x mampu menghadapi nyer ya allah ..es0k hary yang lagy sedihh buat aku ... rantai yang izzaqil bgy kat aku , aku akan bukak samer macam janji aku kat diri aku ! aku akan luper kan dea ! ya allah bantu hamba mu ini unt0x melupakan izzaqil ya allah , selama tiga tah0n aku knl izzaqil aku akan luper kan dea pada hary esok , aku ngn dea bnyk sangat kenagan manis , pahit ,..setelah aku menyintai izzaqil aku mempunyai ramay musuh seperti "izza" , "adila huda" .. aku mintak maaf k .. korang aku tahu aku bnyak buat salah kat korang berdua .. mungkin sampai kat sini jer kisah aku ngn izzaqil ...
aku bency koe izzaqil ...

izzaqil maaf kan koe bukan milik aku lagy :'( :'( :'(