«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













skunk niew aku dah boleh terima kepergiaan dea ..
Posted On Sunday, December 26, 2010 @ 7:03 PM| 0 comments
sekarang niew aku dah jumper pengganti izzaqil n pengganti tempat hilmi , dea tempat aku bercerita isi hati aku ,, tempat aku nk rase kebahgiaan ..terima kasih asyraff ,, aku gembira sangat dapat kenal ngn koe ,, bnyak cerita dah aku cerita kan kat koe ..koe pon dah bnyak cerita,, cerita kat aku .. kiter berdua mempunyai banyak kenagan dgn pasangan masing2 .. aku rase aku dah muler suker kat koe lah asyraff ,, koe bnyak mengajr aku erti sebuah "PERSAHABATAN"  n " PERCINTAAN"  .. terima kasih asyraff koe dah menyerdar kan aku bukan izzaqil seorang lelaki yang baik .. aku x boleh nafi kan yang aku sebenarnyer masih sayang kan izzaqil .. n aku pon x boleh nafi kan izzaqil ader lah lelaki pertama yang aku knl .. "izzaqil sayer janji sayer x kan luper kan kenagan kiter bersama kenagan manis kiter pahit kiter " sayer nk sangat jady gf awk , tapy awk dah ader pengganti sayer .. sayer dah x boleh nk buat aper sayer akan hormat keputusan awk .. sayer cumer nk ckp "THANX 4 EVERTHING" sayangg ! aq skunk niew dah muler nk luper kan izzaqil , aku akan muler kan id0p baru ngn asyraff .. aku pon x tahu asyraff mempunyai perasaan samer x macam aku ??
smlm my lesbo shahira ckp kat dea yang aku suker kat dea ..
nthen dea ckp aku pon suker dea gax ..
kalau dea boleh jady gf aku ..
aku belanja koe tg0x wayang ..
aku harap sangat dea pon mempunyai perasaan yang samer macam aku ..
"AMIN"