«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













aq pening !
Posted On Tuesday, January 4, 2011 @ 7:00 PM| 0 comments
aq bency dax niew ! x sedar diry tol ! ckp jer lah yang koe tue suker kat ilham .. nak sembunyi2 kan lax .. lama2 benda niew bocor jugax ! x sedar diri tol cermin lah diri koe tue sikit , koe pikir orang suker lah kat koe tue .. koe kener ingat kat dunia niew aq lah orang yang paling bency koe ! syameera ,, ergghh ! dah lah maser darjah 4, 5,6 ,, koe tengking2  dax2 yang x bersalah .. lps tue koe suruh semua orang kawan ngan koe jady babu koe ! koe blom bayar duit aq , dal , shahira ,,, bodoh punyer dax .. ergghh ! sakit aty tol lah ngn minah niew ... macam lah chanteq sangat aq rase orang giler tepy jalan lagy chanteq lah weyy ! koe ckp semua org yang kawan ngn koe kaki "jantan" koe lah kaki jantan , asal nmpk laki handsome sikit koe nk amik ,,sampay dax darjha 5 pon koe nk amik ,, macam "syawal" ader ker koe print kertaz koe tuliz "syawal love syameera" lps tue koe ckp kat semua orang tue syawal yg buat .. bukan koe .. n lagy satu semua persembahan kat sekolah koe nk masuk x pernah bgy peluang kat orang lain .. 
koe cakap aku suker kat mamat bawah niew ..
ehh weyy ! aku maty id0p balik pon aq x kan pernah suker mamat niew oke ,, aku x macam koe rampas bf kawan sendiri .. n lagy satu koe dulu pernah duker kat shafiq kan .. n maser tue pon ayu still suker kat shafiq .. koe aq rampas shafiq dary ayu ,, weyy ! ayu tue perasan jer lebih lahh .. aq dah tanyer sendiry kat shafiq dea pernah ker kapel ngn ayu ?? lps tue dea sendiry yang jawab dea ckp sampay biler2 pon aku x kan suker kat ayu yang gedix macam itik tue .. n aku ckp lagy shamera suker kat koe lahh , dea ckp dea x kan ader aper2 perasan kat jongang macam syameera tuhh ! ergghh ! mintax simpati tol lah dax syameera niew ,, namer nak top jer ,, cerita pon nax top ...
 sekarang niew aq pening lah nak pilih hilmi ker shafiq ! c0z dorang berdua baik sangat ngn aku ! aq x tahu lahh baru jer aq rase masalah aku dah nk hilang tiber2 masalh niew jugax yang keluar .. hurmmm , aq pikir kan lbh baik aku single x memeningkan kepala ,, tapy kan aku nk jugax rase macam maner orang kapel ..ergghhh pening aq !! aq sekarang dah muler suker kat hilmi niew ... tiba2 lax shafiq dea ckp dea still suker kat aq macam maner aq nk buat niewww ! dah baper bulan dah shafiq x on9 facebook , mungkin dea sakit aty dgn aq kodd .. lps tue sekarang dea muncul balik .. ergghh naper semua orang datang kan masalah kat aq ??? ergghhh ! alhamdulilah skunk niew aq dah boleh luper kan izzaqil , aku dah muler suker kat hilmi .. 
 dax yang pakai baju warne hijau tue lah shafiq ..
dah lah malz nk citer lebih lanjut lagy ,, lagy memening kan kepala otaxx jer ..
hah ? citer pasal sekolah baru ,,
smlm aku dapat 6 lagy kawan ., dor4ang semua baik2 ,,
0uhh ,,.