«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













aq terima semuanyer walaupon sakit !
Posted On Thursday, January 20, 2011 @ 12:03 AM| 0 comments
sekarang niew aq perlu kan seseorang .. tapy aq x tahu saper bolehh dengar citer aq niew ! dulu aq masih booleh citer kat izzaqil , hilmi , shahira , athirah , nadiyah , intan tapy sekarang niew aq x tahu aq boleh citer kat saper .. sekarang niew aq rase , aq keseorangan x der org yg nk buat lawak ngn aku , nk nyayi kan lagu untuk aku ! macam maner izzaqil buat kat aq dulu ! aq nk sangat macam dulu .. aq ader kawan2 yang sayang kat aq ! yang happy ! ntah lahh , aku rase kehidupan aku sekarang niew bercelaru sangat !!!!! knper semua orang selalu bgy aq harapan palsu ???? entah lah kadang2 aq rase semua laki niew kejammm sangat ! sbb aq rase semua laki samer ! aq nk try hidup tanpa laki tapy aq x bolehh aku baru nk luper kan kehidupan lamer aq sorang demi sorang lelaki datang dalam kehidupan aku ! knper ?? izzaqil aq nk koe yang dulu ..tapy aku tahu semua tue cumer impian aku jerr ! c0z koe x kan jady milik aq lagyy ! mungkin ramay yang boleh luper kan kenagan dorang tapy aku x ! ya allah cubaan aper lagi yang koe beri kan padaku ya allah ! fahmi aq x kan kacau hubungan koe ! koe jgn risau ,, aq x kn ader dalam kehidupan koe lagy ,, n koe pon x akan ader dlm kehidupan aku lagyy ! aq harap koe jger lah dea baik2 k .. aku tahu dea sayang sangat kat koe n aku tahu koe pun sayang kan dea kan ?? faiq thanx k c0z dah citer kat aq ! aq x pernah salah kan fahmi , aku tahu tue kehidupan dea ,, dea yang tentu kan bukan aq ! aq cumer mintak tlg kat dea masalah aq ary tue ! tapy kalo dea x nk tlg x per aq boleh citer kan perkara sebenarnyer kat farah ! biar lah farah nk marah aq ker aper yng penting masala aq ngn farah selesai ! aq x nk orang musuh ngn aq .. tu jer ! anyway thanx faiq , taqi ,fahmi , n suhaimi c0z ary tue korang nk tlg aq ! aq rase sekraang niew aq x leh kawan rapat ngn korang lagyy ! c0z korang dah bnyk tlg aq ,, aku x nk menyusah kan korang lagy !! aq rase kalo lah parents aq bgy aq nk pindah sekolah , aku nk pindah sekolah kat korang semua balik , kat saas , aku lehh jumper ngn athirah , dania , n ramay laggyy , aku rase tue jalan terbaik untux  aq ! tapy aq tahu parents aq x kan bgy aq pindah sekolah !! niew semua x der kener mengena ngn fahmi ! k niew semua aku yang nk c0z aq nk jumper balik ngn kawan2 lama aq ! aq tahu mama x kan bgy !! tapy x perr lahh aq still ader anis , fatin syimah n izzati !! kan ! x per lhh ! n aq mintax maaff sangat fahmi aku x der niat nk kacau hubungan koe ! aku mintax maaf sangat2 ! 
 gambar niew cumer impian aku !