«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













ary pertama di sekolah baru !
Posted On Monday, January 3, 2011 @ 7:08 PM| 0 comments
hary niew hary kedua aku kat kat smk jalan reko ,, harap2 hary niew niew aq knl lagy ramay kawan ..ary pertama sekolah aku knl ngn anis , izzati , fatin , n asyima .. aq paling rapat ngn anis .. dea peramah , baik pulak tue .. .. kiter org rehat samer2 solat samer2 .. g tandas samer2 ... izzati ngn dea selalu buat lawak , klz kiter org x der lah sunyi sangat ,, yang aq takot skunk niew muler2 aku masuk kls 1 km 4 ,, lps tue aq dipindah kan klz,, ker kls 1 sp 5 kls aliran sains ..ader sowang mamat niew dary aq masuk kls sampay balik dea pandang aq jer ! .. tak0t pulak aku dipandang aku lain macam jer .. aku tanyer kat anis ader aper2 ker ? dea ckp x der paper pon kat aq .. x per lahh , aku datang bukan nk suker2 tapy nk belajar ... kan ?? niat aq ngn anis samer ,,..
hahaha ! oke lah korang tunggu jer k cerita yang akan dtg ..