«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













ergghh malaz nk pikir ,,
Posted On Saturday, January 8, 2011 @ 7:11 PM| 0 comments
ergghh ! anis , fatin , izzati , syimah , kiter punyer group kalo x gelax x sahh kan ?? aku beruntung sangat dapat kawan macam korang semua ,,kalo ader masalh kiter settle kan samer2 ,, hahaha ! kiter semua nk buat group "ANTI  LELAKI "  tapy boleh ker ? hahaha  ! yuzy suker anis ,, fatin pulak macam suker kat fahmi , dea asyik teg0x jer fahmi,, biar lah dea ,,dea pon nk happy jugax ,, hahaha ! aq x nk pulak tanyer kat fatin macam niew "weyy fatin koe suker kat fahmi erkk '' ? nnty dea kecik aty pulak ,, haha ! biar lah dea ,, aper lah aku niew knper aq nk tanyer fatin pulak ,, pasal fahmi , fahmi bukan suker kat aq pon ,, ayoyo ! perasan jer aq niew ! hahaha ! entah lahh , naper dax tingkatan 2 suker kacau2 aku ?? sakit tol aty ,, lps tue ader pulak pompuan niew ckp aku kacau balak dea ?? balak dea pon aku x knl .. sewel btol lah pompuan tue ,, ! hahaha ! anyway buat aper aq nk tak0dd ngn dea bukan aku kacau balak dea pon .. balak dea tue yang menggatal ,, hahaha ! bak kater cikgu latif "dasar lelaki x guner " hahaha ! rindu lah kat sekolah lama ,, rindu semua kenagan kat situ rindu kat kawan2 lamer , dah lamer x dengar citer pasal dorang ,, haha ! atiqah , nadiyah , idayu , dania , farhana , eyzah , intan aku rindu korang lahh ,, korang macam maner erk kat sekolah dah dapat kawan baik dary aku blom ?? hahaha ! anyway aq rindu sangat2 kat koe intan ,,, bila lah kityer leh jumper kan ?? intan , eyzah , nadiyah , dania , atiqah , farhana , idayu . dah dapat bf  baru ?? hahaha ! aq doa kan korang semua happy ngn kehidupan korang yang akan datang ,, amin .. hurmm , sekarang niew aq tgh pening , aq nk bf tapy nnty aq tak0dd x lehh fokus ngn pelajaran pulak .. taqiyuddin hurmm , kalo aku kapel ngn koe , boleh ker kiter fokus kat pelajaran ,, ergghh ! entah lahh malaz nk pikir pasal cinta2 niew nanty akhir2 kiter jugax yg sakit aty ,, hahaha ! anyway btol aper anis ckp .. hahaha ! lelaki menysah kan .. hahaha ! teg0x lahh kalo aq berubah fikiran ,, nk kapel ker x ??? hurmm rase macam nk tapy nk kener cary orang yang btol2 paham perasaan kiter kan .. hahaha ! x per lahh ,, sampay sini jer kodd ,, aku nk citer kat korang .. hurmm last sekali selapas dah 10 bulan 5 ary aku kapel ngn izzaqil . berakhir jugax akhir nyer .. shahirah aq harap koe banyak kan besabar k .. dea tue mmg macam tue .. k lah semua bbye ..