«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













knper niew semua jadyy kat akuwh ??
Posted On Monday, March 7, 2011 @ 5:59 AM| 0 comments
aper salah aq ?? sampay dea buat aku mcm niew ?? aq pikir dea lah kawan terbaek unt0x aku tapy x . sag0p dea buat aku mcm niew d'cbb kenn laky ? dan lelaky t0e adalah "shahaizat" aq x tahu lahh .. knper kalo aq nk rase kenn bahagia mesty ader jer halangan ?? mmg aku mengaku mmg aku suker shahaizat . aq x b0leh nk luper kenn dea dan dlm maser yg samer aq nmpk shahaizat n najihah aq teringat mcm maner aq n izzaqil dlu . macam maner aq rase cemburu dea ngn p0mpuan laen mcm maner dea buat aq happy dan macam maner dea tlg aku waktu aku dalam kesusahan . iyer mmg izzaqil suker aq sbb duit itu semua 0rang yg ckp kat aq , tapy aq tahu dary dlm mater izzaqil dea ihklas nk kapel ngn aq ! aq ingat lagy waktu first2 aq bagy dea surat . waktu kat klz tambahan kiter 0rang pakay bju samer . kiter 0rg maen k0ll2 waktu ustaz mengajar . n aku ingat lagy waktu kat kem sains aq ngn dea satu kumpulan yg samer .. aq x b0leh .. aku x b0leh nax luper kenn semua niew !! aq sygg dea sgt .. sampay sekarang dea still dlm haty aq !! aq try unt0x cry pengganty dea . aku dah dapat 0rang nyer ader lah shahaizat tapy dea x b0leh sgt aku macam maner aq syg kenn dea ! dea syg kenn makwe lamer dea .. betapa hancurnyer haty aku biler dea ckp kat aq macam t0e . dea bgy aq harapan . lpz aq dah ckp yg aku minat dan suker katt dea . baru dea ckp yang dea syg ken najihah makwe lamer dea . kakak aku ckp dea just nk maen2 kenn perasaan aku jewpp ?? tapy bt0l kewpp ?? aq still x boleh luper kenn lah ??? aiman aq mintax maaf aq x b0leh terima k0e . aq tak0d nnty koe dah tahu segala-galenyer pasal aq k0e akan tinggal kenn aku . aku tak0dd nnty koe bency kenn aku .aq rase lebih baek kiter jady kawan baek dulu . aku x nk haty aq sakit lagy .. aku still syg kenn izzaqil n shahaizat . aku x kesah kalo orang nk ckp aku niew playgirl kewp aper kewpp . d0rang x rase aper yang aq rasee sekarang nieew !!