«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













http://www.cute-smiley.complease st0p it !
Posted On Monday, March 21, 2011 @ 6:26 AM| 0 comments
please aku mohon jangan kacau aku lagi .. koe dah ader makwe jangan kacau aku lagyy .. aku tak nak berurusan ngn makwe koe .. koe jangan mintax kapel 0r scandal kat aku lagy .. aku x akan terima .. c0z aku x nak musnah kan kebahagian 0rang lain .. walaup0n makwe koe x rapat ngn aku tapi dea still kawan aku , aku x pernah anggap dea musuh aku .. aku x kesah kalo dea anggap aku niew perampas balak 0rang , sbb aku tahu aq x buat semua t0e .. please weyhh .. aku x nak 0rang benci kat aku .. aku tahu k0e x bahagia tapy please try unt0x syg dea .. aku mengaku aku x b0leh sygg koe mcm maner makwe koe sygg kat koe .. aq x b0leh luper kenn semua kenagan-kenagan aku ngn izzaqil c0z aq terlalu sygg kenn dea .. aku mintax maaf .. koe jgn anggap diri koe malang c0z x dapat miliki aku .. ramai lagy aq daa  tolak . c0z aq perlu kan maser unt0x luper kenn izzaqil , c0z aku kapel ngn izzaqil bukan sehari dua , tapy 2 tah0nn .. maner boleh aku luper kenn macam t0e jewpp . dea dah bnyak mengajar aq rase cinta , rase sayang , rase sedihh , rase bahagia . semua t0e aq dapat dary izzaqil .. aq sygg sgt kat izzaqil , aku tak0dd nnty kalo aku terima koe , k0e x boleh sygg aku mcm maner izzaqil sygg kat aku .. tapi yg lebih aku tak0dd aku x boleh sygg kenn koe .. aku mintax maaff sangat sangat ,, aku tahu koe x akan sangg0p tunggu aku .. aku tahu koe akan cari pengganty aku .. x perr itu yang aku nakk , c0z aku x nak koe sedihh koe kecewa ngn aku .. aku x nak koe benci kat aku c0z aku x terima koe ,, walaup0n kiter x kapel kiter still boleh kawan kenn ? itu p0n kalo koe sudi berkawan ngn aku laggyy ,, hurmm , dah lahh aku dahh penatt , aku x tahu nak cakap aper lagy kat koe dah berbuih mul0tt aku cakp jangan tunggu aku cari 0rgg laenn , tapy koe x nak , skrang koe dah dapat pengganti aku tapy knper koe x nak sygg kenn dea  ,, koe still nak tunggu aku .. aku doa kan koe akan dapat sygg kenn dea ,, aku tahu koe mesty ader perasaann sygg kat dea walaup0n sikit ,, x mungkin 0rangg kapel x der perasaann sygg kenn ?? x per lah aku dah muler unt0x luper kenn izzaqil .. aku nak bakar semua pemberian dea , buku diary aku , cincin , rantai , teddy bear , gambar ., bnyak lagyy .. aku x b0leh simpan lagyy , c0z selagy aku simpan selagy t0e aq x boleh luper kenn izzaqill , biar lahh kenagan kenagan aku ngn izzaqill simpan kat dalam hati aku ,, aq harap kenagan kenagan aku x pernah terpadam dlm hati aku . sekarang aq nak muler kenn hidup baruu .. aku x mungkin hidupp ngn kenagan kenagan aku ngn izzaqil jewpp , aku kner cuberrr .. cuber unt0x muler kan hid0pp baru tanpa izzaqill , c0z dunia aku sekarang dah berubah ,,, YA ALLAH , BANTU AKU YA ALLAH UNT0X MELUPAKAN IZZAQIL ..