«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













semuanyer dah berubah !
Posted On Thursday, March 10, 2011 @ 5:15 PM| 0 comments
                                                      niew atiqah ! dea bestie aq dlu !

                                                      yang tudung purple niew nadiyah ! 
                                                      dea lah yang selalu buat aq gelax ! 
                                                     yang pakai bju warne kuning niew intan ! 
                                                  dlu waktu dlm klz aq dud0k sebelah dea niew lah 
                                                  kiter selalu gadoh gurau -gurau ! haha ! 
                                                         yang niew eyzah ! dlu p0n aq 
                                                         aq rapat ngn dea niew ! 
























                                                 yang niew athirah ! dea niew lah yang selalu
                                                 buat tgn aq lebam ! dea cubit ! haha !
                                                        

                                                         yang niew pulak hilmi ! 
                                                         bestie aq jugax ! kalo aq ader mslah !
                                                        aq bgy tahu dea niew lah !
               
sekarang niew semua kawan2 aq kat atas t0e dah berubah ! aq x tahu lah knper dlu k0rang ingat lagy x korang ckp korang x kan luper kenn aq ?? kiter semua janji x nk luper kenn satu samer laen ?/ tapy knper korang berubah ?? aq nux korang yang dlu ?? please !! aq sygg korang sangat ! aq x nak korang buat aq macam niew !! aq rindu korang !!! sekarang niew x der s0rang pon yang paham perasaan aku !! aq x tahu nux citer kat saper lagy ! dlu aku ader atiqah , intan , athirah , nadiyah , dania , farisya , ramay lagy aq b0leh share citer tapy sekarang dah x der ! 0rang semua skunk salah kenn aq !! aq x paham lah aper salah aku ! skunk niew aq tgh buat keputusan samer ader aq b0leh terima "SUHAIL" . x kenn aku nak id0p ngn kenagan aq ngn izzaqil jewpp ! n sampay biler aq nak tunggu shahaizat ! aq tahu shahaizat x kenn pernah berubah dea akan tetap tunggu najihah !! anyway aq d0a kenn shahaizat ngn najihah kapel balekk macm dlu ! aq x nk jady penghalang antara cinta korang !! hilmi ika mintax maaf kalo ika ader buat hilmi kecix aty tapy ika mmg sygss sangat kat hilmi !! ika rase ika x sesuai ngn hilmi . hilmi dah bnyak tlg ika !! ika x pernah buat aper2 p0n unt0x hilmi !! ika harap kalo ika dah buat keputusan pasal "SUHAIL" hilmi akan ttp jady kawan ika ! hilmi ika tahu hilmi akan patah aty ! lepas dah tahu keputusan ika nnty ! ika nak mintax maaf dlu kalo keputusan ika akan menyakit kenn aty hilmi !! ika buat semua niew c0z ika nk luper kenn semua kenagan ika ngn izzaqil ! ika mintax maaf sangat2 !!