«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













aku mintax maaff sygg :'(
Posted On Monday, April 11, 2011 @ 6:19 AM| 0 comments
hurmm , bt0l kewpp lepas tika kapel ngn apiz tika daa berubah ? ramay yang cakap macam t0e ? kalo tika berubah tika mintax maaf :( tika takk der niat pon nak berubah . ANIS ! ANIS ! tika n syimaa tak der niat pon nak jauh kan diri dary anis :) tika tahu sekarang tika n syimah daa lamer takk lepak ngn anis n fatin , kiter 0rg bukan sengajer nak ja0h kenn diryy . but , anis ngn fatin kener faham yng kiter 0rg daa kapel . please faham kiter 0rgg .  kalo tika n syima bolee faham anis ngn fatin knper anis ngn fatin takk bolee ? sekarang niew hampir satu klz cakp syima n tika daa berubah sgt sgt ! 0keyhh laa kalo tika n syimaa daa berubah sgt sgt sgt ! kiter 0rg mintax maaf , n kalo perubahan kiter 0rg adew buat korang saket atyy . mintax maff sgt sgt ! tak der niat p0nn . err ! tika perasan sgt yg anis pon macam nak ja0hh kenn diry dary tika  . tika nak mintax maaf kat , hilmi , aqil , faiq , adi , fatin , anis , n ramay lagyy laa . tika daa takk nak sedeh sedeh laa . please jgn mcm niew .  jgn buat tika rase bersalah .