«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













aku nak hilang kan !
Posted On Saturday, April 23, 2011 @ 8:30 PM| 0 comments

Asal tiber tiber aku ingat kat dea ! knper tiber tiber aku rase aku rindu sangat kat dea ! tapyy aku kner lupee kan dea ! dea daa pergy jauh dary kehidupan aku ! aku daa adew kehidupan baru dgn hafiz , aku takk nak sia sia kan dea ! aku takk nak kecewa kan dea ! aku takk nak d’sbbkan perasaan rindu dan sayang aku kat aqil jady satu masalah bagy aku n hafiz . aku kner lupee kan semua kisah aku ngn aqil , aku kner ingat macam maner dea sakit kan aty aku dlu . dea taa syg aku , macam maner aku sayang dea ! dea taa pernah hargai aku ! so ? sekarang aku tekadd ! aku nak bakar semua kisah aku ngn aqil dlu ! aku nak bakar semua barang yang dea bagy kat aku ! t0e semua tipu , aku janji aku tak kan kecewa kan hafiz sbb aku ! aku tak nak dea menagis d’sbbkan aku ! aku cuberr unt0x syg dea , samee macam aku syg kan aqil dlu ! juj0r aku cakap perasaan syg aku kat aqil maken hary maken hilang ! perasaan sayang aku kat hafiz bertambah ! juj0r aku cakap aku takk nak kehilangan hafiz ! dea laa orang pertama yang hargai aku ! dea buat aku wujud dalam id0p dea ! dea taa buat aku macam tunggul macam maner aqil buat kat aku ! sebenarnyer aku tak nak ingat kat aqil pon , aku benci dea sekarang ! aq rindu kat hafiz , rindu sangat ! sbb daa 2 hary aku taa nampak dea ! dua hary niew aku bercakap ngn gambar jewpp . nnty kalo dea daa balek dary kemm PLKN . aku taa bolee msj dea , aku nak msjj ngn saper ? erghh sedeyh laa , knper laa org nak amik fon dea ! aku mintax sgt sgt pulang kan laa balex fon dea ! please !