«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













erghh !
Posted On Tuesday, April 19, 2011 @ 6:00 AM| 0 comments

Weyhh ! apew masalah koe sebenarnyer ? hah ? aku taa faham laa ngn k0e ! kejap koe baek ngn aku kejap koe takk puas aty ngn aku ! weyhh ! aku adew masalah kewpp ngn k0e ? sampay koe nak cakap semua t0e ? hah ? aku daa lamee saba ngn k0e ! weyhh k0e cakap aku gedix , rampas balax koe dary koe , aper t0e ? weyhh koe t0e jewppp laki takk cukup satu ! apiz bolee setia mati macam t0e koe curang asal ? lpz t0e apiz mintax putus n kapel ngn aku ! k0e cakap aku rampas apiz dary k0e ? aper cerr weyhh ! then lpz koe daa cakap semua urhh ! koe tak nak ngaku pulak ! weyhh koe cakap sikit saper yg gedix skunk ? saper yg rampas balak saper skunk ! koe kewpp aku ? weyhh kesabaran aku ader hadd jugax ! aku takk sound koe pon daa cukup baek auu ! kalo takk daa lamer aku malu kan koe kat semua org ! weyhh aku takk buat semua urh aku pikir perasaan koe laa ! koe adew pikir perasaan aku ? takk der enn ! weyhh kalo koe nak sagt publisti murahan ! jgn dgn aku laa weyhh ! weyhh perangai aku bukan mcm niew sebenarnyer tapy lpz aku knl koe baru aku jady mcm niew koe thu ! so kalo koe rase aku berubah niew semua dary koe lahh weyhh ! jgn nak salaa ken aku kalo aku adew mengupat koe keyhh ! koe yg ajar aku unt0x mengumpat koe balek ! erghh ! aku sebenarnyer malas nak bertekak ngn koe laa weyhh ! buang maser jewpp ! aku cakap ngn koe sbb koe mmg takk paham bahasee ! koe tawukkk !


Erghh ! tadyy apiz kner tolak ngn hazrul , mcm  shitt jewpp laa , erghh asal ary niew aku asyik nak mencarut jewpp ! semua takk kner laa ary niew ! aku macam nak lepuk lepuk jewpp si hazrul t0e laa ! tibew tibew jewpp tolak apiz asal ? bedarah tgn apiz , sian dea ! aku nak nages tg0x dea tadyy ! aku tahu tangan dea saket tapy dea takk nakk ngaku ! dea cakap takk sakett pon , tapyy tady kawan dea tersentuh sikit jewpp dea cakap saket ! aku tg0x jewpp . aku diam jewpp . erghh nak jewpp aku sapu ubat tapyy takk bolee . hurmm , tady anis , izzati n syima cakap aku n fatin daa berubah ! apew yg aku n fatin daa berubah ? aku rase korang yg berubah bukan kiter org ! syima nak aku rapat balex ngn fatin tapy bilew aku daa rapat balex ngn fatin koe ckp aku daa berubah pulak ? aper cer niew weyhh ? dlu waktu aku takk kapel lagy ngn apiz , sur0h sgt aku kapel bilew daa kapel  takk sukee pulak !