«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













gila ! gila ! :D
Posted On Sunday, April 17, 2011 @ 5:25 AM| 0 comments

Muhamad hafiz
          <3
Nurul atika
Haha , hary niew jewpp
Daa 3 new post aku buat ,
Boring giler laa ary niew
Takk tahu kenaper !
B aku busyy buat folio
Sejarah , aku punyer folio
Pon tak tahu siap bilew
Aku baru buat tajuk jewp
Ishh! ishh ! makwe saper laa
T0e . haha , takk per b buat
Laa sampay siap keyh , bby
Takk nak ganggu b , hehe
Tapy bby tak nafi kan mmg
Bby  “rindu giler laa kat b “
Tapy tak per esok kitew jumper .
B siap kan laa semua kejer b dlu
Keyh . bby sunyi laa nper ramay yg
Takk 0nn ? ummy , farzana , amira ,
Keyra , athirah , eyzah , eyntan , farhana ,
Atiqah , idayu , shahira ? ergg -,-‘
Ee ! koe niew dorang busy ! busy laa !
Ishh , takk paham bahase kewpp ? hah ?
Aku niew daa nak jadyy org giler daa .
Boring ! boring laa ! b
Daa siap blom ? rindu laa .
Err ! asal ngn aku niew ! daa laa
T0e esok koe jumper laa dea , ishh
time jumper senyap jewpp time
takk jumper nak sangat jumper !
err ! ishh , naper kalo aku nampak mukee b
semua benda yg aku nak ckp semua lupee ,
semua masalah aku semua hilang , tak thu laa
knper ? err ! haha , aku kner jady budax baek
laa tah0n niew , haha , apiz takk bgy aku
buat jahad , aku nak g econsave pon dea
takk bgy aper lagy g kajang ! alah macam
korang tak tahu perangai aku , aku berany
ckp jewpp takk berany buat pon , hehe , mcm
ary t0e dorang rancang nak g kajang aku cakap
0keyh , tg0x tg0x aku takk ik0t pon , hehe
Aku takk berany mcm dorang .