«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













hurmm !http://www.cute-smiley.com
Posted On Saturday, April 2, 2011 @ 7:07 AM| 0 comments
maken hary maken aku rase semua 0rang yang aq sayang nak tinggal kan aku ? kenaper ? apew salah aku ? semua 0rang anggap aku niew famous aku happy . takk ! aq x nk sebenarnyer 0rang banding banding kan aku ngn 0rang laenn . aku nak macam 0rang biese jugax rase happy , sedihh , ketawa but semua 0rang nmpak aku senyum aku ketawa tapy hati aku sakitt . korang semua takk paham perasaan aku . korang cumerr bolehh salaa kenn aku jewpp kenn ? bukann aku yang nak semuaa nieww . please laa aku nak kitew macam dlu .aku rindu korang sangat sangat . aku tahu korang daa luperr kenn aku . tapyy please jangan buatt aku macam niew .. aqil atika rindu sangat kat aqil . sampay atika bolee mimpi kan aqil . atika dapat rase dalam mimpi toe btol . atika tarik tangan aqil rase bt0l jewpp atika pegangg . dalam mimpi t0e aqil ckp aqil btol btol sygg ken atika . tapyy sygg kenn t0e cumerr mimpi . atika tahu mungkin sekarang aqil daa lupee kenn atika .  tapy atika x . atika still anggap yg aqil sentiase adew kat atika . iyer atika tahuu ramay lagyy yg minatt kat atika . tapy atika tak0dd nak terima dorang , c0z tika tak0dd dorang buadd atika macam maner aqil buadd kat atika , masehh terase lagyy aqill . mungkin aqil x rase apew yang aqil buadd t0e menyakit kan ati atika , hurmm x per lahh aqil atika redha . mungkin atika ngn aqil x der jodoh ken ? atika tryy akan sygg dorang mcm maner atika sygg kenn aqil . dlu waktu atika mas0k sekolah jaln reko , atika daa jumper 0rg yg akan ganty tempat aqil tpyy sygg . kiter 0rg x der jodoh jugax , x per laa atika x kan caryy biar laa cinta t0e datang sendiri .