«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













kesah pulak aku !
Posted On Friday, April 8, 2011 @ 6:24 PM| 3 comments
sekarang " MUHAMAD HAFIZ " aq punyer , haha ... sekarang aku daa tak nak maek peduli aper 0rang ckp , iyer aku tahu lagyy ramay yg takk sukerr aku kapel ngn hafiz , kesahh pulak aku ! aku daa penat mengalah demi kebahagian 0rang , kebahagian aku ? aku takk penah amek kesah selama niew , dlu mmg aku janjy kat diry aku , aku akan mengalah demi kebahagian 0rg yg aku sygg , tapyy sekarang mungkin takk ! sebab aku  penat jewpp buat semua mcm t0e , 0rg yg aku sygg selama niew takk penah hargai aper yang aku buat ! mulai detik niew aku nak bina id0p baru dgn HAFIZ . daa lahh aku takk nak amekk tahu pasal aper yg 0rang ckpp ,  c0z selama niew d'sbb kan aku dgr ckp 0rang laa aku jadyy " BODOH " sampay aku percaya bulat bulat aper yg dea ckpp ! perghh ! daa lahh aku malaz nak pikir pasal org daa sekarang ! aku daa penat ! .. 

semalam aku dtg sekola , kat dpn pagar adew wanyy ngn dax km 5 , aku x berapa knl dax urhh , lpz t0e wany nak geletek aku ! aku melompat laa , aku takk tahu pulak yang hafiz adew kat situu , perghh daa lahh aku menjerit waktu t0e . aku daa nak sampay kat kantin baru syima ngn fatin ckp , weyhh koe daa jumper hafiz blom ? aku terkejut laa waktu t0e , aku ckp laa dea daa sampay kewpp ? syimah ckp daa lamer daa , dea tunggu koe kat pondok jaga , aper lagyy patah lahh balek , dea senyum jewpp nmpak aku , aku teg0r dea daa lamer kewpp sampay dea ckp baru jugax :) lpz t0e baru laa kiter 0rg bukak citew pasal adila , dea cakp adila tepon dea mlm t0e dila suw0h bgy dea peluang kedua tapyy hafiz takk nak bagy c0z daa banyak kali hafiz bgy dea peluang tapyy dea still tak bolee setia jugax . n semalam hafiz antar aku g klz ictl , balek pon dea jemput aku , bestt ! haha , sblom hafiz antar g klz ictl klz 1 km 5 adew dlm makmal adila dtg lambat dea nmpk aku ngn hafiz dea menjeleng jewpp , lpz 2 minit kemudian haziq azizi pulak yang sampay dea pandang jewpp kiter 0rang , kiter orang buat don't know jewpp laa , lpz t0e hafiz g solat jumatt , aku dud0k lah ngn farzana , ummy , amira , syima , syakirah n fatin . borak borak laa , pasal tadyy . lpz t0e aku citew laa kat aemy ngn farah pasal haziq azizi ugut aku tuhh ! lpz t0e aemy ngn farah g jumper haziq azizi , weyhh sini japp aemy ckp , weyhh asal koe cary pasal ngn nurul atika ? kalo koe cary pasal ngn dea lagyy siap koe , n koe jgn sesekali cary gadoh ngn namer atika , kalo takk koe berdepan ngn , aemy atika , farah atika , nurul atika k0e paham ! lpz t0e kawan dea ckp t0e lahh koe aku dahh ckp jgn cary pasal ngn nurul atika t0e . lpz t0e aemy pon daa lamer bency kat adila c0z fahmi , dea n farah ckp laa , dea pikir aku tak0d laa ngn dea mentang mentang dea leader km 5 , pikir aku tak0d laa . dorang mmg berany aku jewpp penakot , haha , anyway aq sukee laa kawan ngn dorang , dorang paham perasaan aku , dorang selalu pikir perasaan kawan dorang . kalo adew masalah dorang tlg settle ken . lpz t0e semalam waktu rehat aku ngn apiz , syima ngn shafiq fatin tg0x jewpp . lpz t0e ummy dtg ummy citew kat aku ngn apiz aper yg dila ckp kat dea , dila ckp dila bgy hafiz kat aku c0z aku jewpp bolee bahagia kan hafiz sekarang niew , kalo dea tahu hafiz sedeh dea cary aku , lpz t0e hafiz jawab dea ader nmpak aku sedeh kewpp ngn atika ? aku lagyy happy . aku senyum jewpp laa . yang aku paleng aku sukee syimah daa tak sedeh pasal nabil lagyy , dea smlm senyum jewpp . aku sukee tg0x syimah senyumm , aku takk sukee tg0x dea sedeh sedeh . smlm mmg aku happy giler laa , aku smlm berkepit jewpp ngn hafiz , semua tg0x jewpp . aku pelik jugax tg0x farzana dea takk sukee kapel ? first time aku jumper 0rg takk sukee kapel :) aku doa kan nnty farzana dapat kapel jugax mcm 0rg laen .