«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













korang ! korang !
Posted On Saturday, April 16, 2011 @ 1:22 AM| 0 comments
bie thanx keyhh teman ken bby ngn farzana tady :) sorryy laa bby takk bnyak ckp ary niew . bby pon takk thu knper ? bie thanx sangat ! sangat ! c0z faham bby , bby sayang sgt kat bie :) bie handsome laa ary niew :) haha bukan ary niew jewpp setiap hary bie handsome + chomell . bie bby harap bie faham keadaan bby skunk , bby tahu ramay yg takk sukee kitew kapel tapyy tak perh  bby tak layan pon apew yg dorang ckp . yang bby tahu bie sayang sygg kat bby n bby pon sayang sgt kat bie ! t0e yang penting bgy bby :) bie bby nak sangat cakap semua t0e kat bie tapyy bby malu :) bby nak bie tahu sendiry yang bby bt0l bt0l sayang ken bie :) bie bby janji bby tak kan curang n tak kan penah curang dekat bie keyhh :) bby harap bie pon jangan curang dekat bby keyhh . bie ramay sangat yang cakap kat bby yang bby bertuah dapat bie :) first time bby kapel orang ckp macam niew , dlu waktu bby kapel ngn izzaqil satu perkataan pon tak kuar dary mulut 0rang c0z semua orang tak0d kat izzaqil :) hehe juj0r bby cakap dlu mmg bby jahad , gedix mcm macam laa tapyy takk tahu laa knper tah0n niew tibew tibew jewpp jady baek :) hehe tapyy dlu bby jahad takk der laa sampay ponteng kelas kewpp apew cumee jahad jahad kner kenn orang jewpp laa tapyy kner kat bby balex hehe :) tapyy dlu ramay jugax yang nak kawan ngn baby yng jahad niew ? hehe . ramay cikgu selalu sakat bby dlu , hampir satu sekolahh laa cikgu sukee sakat :)haha sb t0e laa datang sekolah n balek sekolah slalu jewpp senyum dlu :) hehe bby bersyuk0rr sangat sangat dapat knl ngn bie tah0n niew :)