«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Saturday, April 30, 2011 @ 5:28 AM| 0 comments

Weyhh please pergyy tingal kan kehidupan baruu akuu ! aku takk nak koe muncul dalam hidup aku lagyy ! pergyy , aku daa bole terima semuanyeww .. weyhh cukup laa 3 tahun aku menderita dgn perangai koe ! akuu daa taa bole tg0x koe lagyy , please weyhh aku takk kan penah lupee semua yang koe daa buat kat aku dluww ! aku tengah belajar terima hakikat yang koe tercipta bukan untux aku , tapyy untuc best friend aku , jageww dea baek baek keyhh , dluww pilihan koe memang tepatt ! weyhh koe tahuu aku amek maser 5 bulan untux lupee kenn koe , dluw koe cakap aku laa orang yang pertama koe benci ! knpew aku ? apew salah aku weyhh ? koe taa bole buat keputusan same adew aku atau best friend aku , so , aku buat keputusan aku yang akan pergi , salah kewpp weyhh ? aku tak nak koe ngn best friend koe typu aku lagyy , aku takk nak jadyy penghalang antara cinta korang , weyhh sakett sangat atyy aku weyhh time aku dapat tahu yang koe couple senyap senyap ngn best friend aku sendiryy , n aku takk sangka weyhh koe kawan baek aku sangg0p buat aku macam niew , d’sbbkan korang bedua sekarang aku daa taa faham aper erti cinta ? apew erti persahabatan ? aku sekarang daa taa bole percaya kat orang lagyy . sbb semua orang same jewpp , aku fikir korang bedua laa bf n best friend terbaek aku selama niew , tapyy aku salahh weyhh , hurmm , n napew tetibe koe send mesej kat inb0x aku ? koe cakap aku laa org yg pertama dan yg terakhir koe sygg ? weyhh daa taa dew gunee koe cakap sekarang weyhh , perasaan aku tak kan berubah balek kat koe , aku daa adew kehidupan baruu , aku daa adew hafiz , aku daa adew kawan yg taa pernah khianat aku macam manew korang bedua buat kat akuu , tapyy sygg kenn ? aku taa bole buat korang musuh aku ? tapyy knpew korang anggap aku musuh korang ? salah kewpp apew aku buat 5 bulan lepas weyhh ? aku takk nak korang tambah dosa tipu aku , so aku buat keputusan keluar dary kehidupan korang berdua ? salahh kewpp weyhh ? aku buat semua tuhh sbb aku takk bole tg0x mukee korang berdua , kalo aku tg0x mukee korang bedua bertambah saket aty akuu weyhh , bukan aku taa sygg korang , aku sayangg sangat sangat kat korangg . tapyy fikir balekk ? perlu kewpp aku saying kat korang berdua ? lepas korang berdua buat aku macam niew ? tapyy knperr aku taa bole benci kat korang ? payah sangatt ! aku nak korang berdua pergy dary id0p aku , aku tak nak adew kaitan lagyy ngn korang berdua . aku mintax maaf weyhh ! aku taa bole laa , aku daa adew hafiz aku takk kan terima izzaqil balekk , aku takk kan kecewa kan hafiz , izzaqil aku takk nakk koe buat apew apew kat hafiz . koe daa takk dew hakk kat aku lagyy . koe bukan sapew sapew lagyy dalam id0p aku . aku bolehh couple ngn sapew sapew yg aku sukee , bukan koe yang tentu kann , koe pegyy jager best ex best friend aku tuhh ,