«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













rindu ~
Posted On Saturday, April 23, 2011 @ 6:03 AM| 0 comments

Ary niew bosan giler taa der muhamad hafiz , rase macam kosong jewpp ary niew , pagy tadyy kakak aku taa kejut naseb baek mama kejut kann kalo taa takk dapat jumper apiz pagyy tadyy . jumper dea taa lamee pon taa sempat nak ucap selamat tinggal pon . c0z kadet polis daa panggil nak kawad sedeyh seyhh ! daa laa bangun lambat besiap cincai cincai jewpp . lepaz t0e dapat jumper dea kejap jewpp taa sempat ucap selamat tinggal pon terkilan giler . nak nagess laa , dea cakap sur0h bawak gambar t0e maner jewpp aku pegyy aku buat sampay cakap lagyy ngn gambar t0e . ramay tg0x dea cakap “ GILA “ kewpp ? haha , aku senyum jewpp , aku taa kesah oarang nak cakap apew janjy aku nampak mukee dea walaup0n aku cakap sorang sorang kat gambar t0e . erghh sakett giler kaki , kawad bukan maen lamer lagyy takk cukup pagyy sampay ptg , haha tapyy bestt jugax taa yah belajar maner boleh belajar dalam keadaan macam niew , maner bolee focus , dgn rindunyerr  . ary niew aku pulak yang jeles kat syimahh ngn shafiq slalu myer dorang yang jeles kat aku ngn apiz , haha , tady maner aku pegyy semua tanyer “ weyhh tyka apiz maner ? “ aku senyumm jewpp aku cakap dea g kemm , haha . aku saket aty bt0l ngn ijal dea cakap apiz sengajer jewpp pegy kem c0z nak tinggal kan aku ! haha , aku tahu dea gurau jewpp dea t0e mmg sukee saket kan aty aku ! mood skunk rindu giler kat hafiz !