«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Thursday, April 28, 2011 @ 6:51 AM| 0 comments

Perghh , ary niew hary pertama aku n hafiz gad0hh , niew semua sebab “ suezetty “ . aku tahu yang sue still adew perasaan kat hafiz tapyy knper dea takk nak mengaku ? mengaku jewpp aku taa kesah aku cumee nak dea mengaku t0e jewpp susaa kewpp ? aku mintax koe mengaku jewpp weyhh ?  weyhh koe nak tahu knper aku gad0h ngn apiz ary niew ? semalam koe balek ngn apiz kann ? ramay yng bagy tahu aku weyhh , dorang cakap koe sur0h apiz antar kenn sbb koe tak0t sbb adew org ik0t koe kenn ? knper koe tak mintax tolong kat orang laen ? knper mesty kat apiz ? knper bukan kat kawan pompuan koe ? weyhh dary care percakapan koe ngn apiz tadyy macam korang typu aku weyhh . juj0r aku cakap mmg aku sayang apiz tapyy dea bt0l kewpp sayang kan aku ? 

Kadang – kadang aku ragu dgn cinta n sayang apiz kat aku ? bt0l kewpp semua tuhh ? aku tak0tt aku syok sendiryy . aku takot apiz typu aku ! n aku nak apiz n sue tahu , lepas aku dapat tahu yg korang balex bedua aku nages ! korang tahuu kewpp semua tuhh ? korang bole tanyer kat aku apew salah korang ? korang bole buatt takk tahu jewpp ? weyhh bertambah saket aty aku weyhh , tadyy sampay jewpp kat sekolah apiz ter0s pegy kat aku .

Apiz : bby naper niew ?
          Bby napew niew ?
          Bby naper niew ?
          Bby naper niew ?
 Aku buat takk tahu jewpp .

Apiz tanyer kat syimah : weyhh napew ngn tyka ?
Syimah : entah laa .

Padahal syimah tahu . aku suruh syimah jangan bagy tahu apiz sbb aku nak apiz mengaku sendiry apew salah dea kat aku . hurmm tadyy aku mas0k klz tak dew mood langs0ng . aku tak amek kesah apew dorang nak buat . nak menjerit kewpp memekak kewpp . selalunyer aku maraa tapyy hary niew aku laenn . aku diam , aku nages . semua orang pelik , dorang taa jady nak memekak , menjerit 0r apew apew . dorang senyap tg0x aku . hurmm daa laa semalam nages tambah lagyy hary niew . 

Aku sayang apiz , aku takk nak kehilangan dea ! tapyy aku rase dea typu akuu ! aku terkilann sgtt sgtt ngn dea , tapyy aku takk tahu bt0l kewpp apew yg aku cakap niew ? aku pon tak tahu niew semua dary haty aku sendiryy . aku cumee bole cakap niew jewpp . 

 I LUV U MUHAMAD HAFIZ B AZMI . juj0r aku cakap aku taa bole gad0h ngn dea lagyy . aku taa kuatt , aku taa bole , aku taa boleehh ! aku takk bole kehilangan dea ! niew baru aku gadoh ngn dea daa nages macam niew , aku taa bolehh bayang kan kalo satu masee aku ngn dea berpisahh , aku rase mestyy aku jadyy gila time tuhh . aku taa bole .