«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Friday, May 20, 2011 @ 7:07 PM| 0 comments

Weyhh thanx banyak banyak .aku tak tahu sapa yang tulis ayat macam niew untux
                                 Aku :

                           Aku suka hafiz azmi
                           Atika patut mati    
Thanx sangat sangat . aku daa takk larat weyhh dengan semua niew . sekarang niew apew apew yang berlaku aku hanya bole senyum .aku daa takk kuat macam dlu . sekarang niew aku sorang jewpp bole rase sakit aty ,dorang semua cumee bole salah ken aku , tuduh aku . semalam hazrul reka cerita . dea cakap kat adib yang aku sent mesej kat facebook hazrul . dalam mesej tuhh cakap aku muak teg0k muka hafiz . weyhh demi allah aku takk sent apew apew pon dekat hazrul weyhh . daa lebih 2 bulan aku tak tegur dea or apew apew . tapyy semalam lepas jewpp ummy n hafiz cakap macam tuhh , aku cumee mampu senyum . aku tak tahu aku berdosa apew kat hazrul ? sampai dea reka cerita sampai macam tuhh sekali . weyhh aku bukan perempuan yang suka sakit ken hati laki macam perempuan lain . aku takk sukaa mendua kenn orang yang paling aku sayang . aku sekarang niew cumee bole doa ken orang yg memburuk buruk ken aku , dan menfitnah aku .