«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Tuesday, June 7, 2011 @ 5:48 AM| 0 comments
Ahh asal kau datang balik dalam hidup aku weyh ? lepas kau datang balik aku ingat sume pasal kau , tahun lepas kiter satu kls , kiter main balas balas surat , sampai kelas tambahan kiter main balas balas surat ken ? sampai adew orang duduk belakang aku pun kau suruh dea pindaa duduk tempat lain sebab kau nak main balas balas surat ngan aku kenn ? memang best sangat time tuhh . aku ingat lagyy first first kau cakap yang kau suke kat aku time darjah 4 kau letak surat bawah meja aku kenn ? sory time tuhh aku tak suke kau . tapii lepas kau bagi tahu aku macam tuhh kenn ? aku selalu curi curi teg0x kau tengah main lari lari ngan kawan kawan kau , hee , soryy yee awak sayee curi curi tg0x awak macam tuhh . lepas tuhh kitew couple ken awak ? lepas tuhh time kitew pegy UPM sbb adew teknik menjawab UPSR , aku benci ari tuhh . aku benci sebab malam tuhh afif bgy tahu kat aku yang dea sukee kat aku ! asal laa aku caya sangat kat afif tuhh ! sebab dea izzaqil aku  yg aku sayang berubahh ! okeyh memang aku mengaku time tuhh aku bodoh sangat ! kenapa aku bole terima afif ? aku tinggal ken izzaqil ? n then lepas daa seminggu aku kapel ngn afif baru dea cakap yang die just nak main main ken perasaan aku jewpp . memang time tuhh aku menagis , malam tuhh aku try call aqil , aku mintax maaf kat dea tapii dea cakap semua niew daa lambat . tyka pegy laa kat afif aqil tak nak kawan aqil sedih sebab aqil . lps tuhh dea letakk . aku call lagyy dea tak angkat lepas tuhh aqil antar mesej suruh tyka call balik . aku call balik . tapii aku tak dengar suare aqil .aqil tak nak cakap ngan aku tapii dea bagi aku laguu , aku ingat lagi tajuk lagu tuhh kebahagiaan dalam perpisahan “  aku menagis dengar lagu tuhh .. aku takk bole dengar aku terus tutup . aku nagiss weyhh ! lepas tuhh kat sekola aqil mengelak dari aku . k lame jugax 3 bulan aku tak tegur kau . aku tak call or msj kauu . time tuhh idup aku sunyi sangat . lepas tu time aku tengah baring baring adew satu mesej dari 012 aku tak tahu sape aku bls niew sape ? lepas tuhh dea balas niew saudare aqil nak tanyee sikit bole ? aku balas bole mane dapat nombo niew ? dea balas tyka still sayang aqil kewp ?  nombo niew dapat dari aqil  , aqil masih simpan nombo niew . aku balas ouhh okeyh , aku tak nak laa tanyee kenapa dea tanyee yang aku still sayang aqil kewpp takk ? lepas tuhh time masuk sekola adew surat bawah meja aku , aqil yang letak dea cakap dea maaf ken aku n dea daa tahu cerita yang sebenar yang afif sengaja jewp buat macam tuhh . hurmm aku happy sangat time tuhh . lepas tuhh aku pegy kem sains aku tak sangka aku satu group ngn dea ? n time nak pegy tuhh aku satu bas ngn aqil dea naik dlu .. dea jager ken tempat aku dalam bas , best saat tuhh , lepas tuhh sampai jee kat tempat kem sains aku rapat sangat ngn kau , aku sukee  . Haha . time kiter couple kiter selalu gadoh ken ? orang asyikk fitnah kiter jewpp . lagyy sekali aku percaya cakap orang . aku percaya yang kau curang . kau couple ngan adila ! erghh bodohnyew aku ! erghh nasib baik kau yakin ken aku yang tuhh sume fitnah ! hurmmm malas nak citer lagyy ! kau bgy aku satu bende ! aku simpan sampai sekarang ! kau bgi aku rantaii !! hurmm , malam tadyy aku mimpi kau weyhh ! aku mimpi kau pegang tangan aku ! kau tak lepas ken aku cakap lepas ken kau cakap tak bole aku sayang kau !! waktu dalam mimpi tuhh weyh aku rase
macam btul btul kau pegang weyhh , aku rindu kauu ..