«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Saturday, June 11, 2011 @ 1:02 AM| 0 comments

Perghh semalam jalan jalan kat Melaka memang best laa . dalam perjalanan tuu aku amik laa kesempatan tido , haha , lame laa jugax sampai sakit jugax pinggang aku ,hmm sampai jewp katt Melaka wonderland . aku terus pegy kat café dea cari makanan .. laparr sgt time tuhh . haha . aku beli laa nasi ayam ngn air milo . sedap tuhh ,memang sedap tapi sygg aku tak abis kenn , time aku tgh makan tuhh adew laa orang tgh buat persembahan free style laa , macam macam .. waktu free style tgh buat persembahan aku cakap dalam aty * REKO CREWZ * lagyy bagos laa . haha . waktu time kuar café tuhh ingat nak teros mandi tg0x tg0x adew lagyy persembahan .. alah yg orang masuk ken minyak api dalam mulut lps tuhh dea masuk ken api lps tuhh kuar api dalam mulut dea tuhh .. aku unn tak thu persembahan ape tuh . haha . lps daa tg0x tuhh baru turun mandi .. best sangat aku main lumba lumba ngan adeq saudare aku , erghh sengal punyee budax dea punye pasal air masuk dlm telinga aku erghh .perghh semalam naik atas gelunsur mmg menjerit laa  . haha btw thanx mama , ayah , kakak , adeq ku sygg , putrid yg kejam , haha memang best laa semalam . pagy tady aku bukak fb kedua aku , ramay jugax laa yg wish * HAPPY BIRTHDAY * penat tangan aku nak menaip thanx . haha tu baru fb kedua fb pertama tak thu laa . tak dew oarng wish kot . takut nk tg0x nnty kecewa je kalo tak dew org wish , hurmm . btw thanx keyh sesiapa yg wish birthday tyka (: