«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Wednesday, June 15, 2011 @ 6:35 AM| 0 comments

Hmm , saya nak sangat dapat kawan yang faham perasaan saya .tapi boleh ke saya dapat kawan macam tu ? daa 13 tahun saya hidup tapi semua orang yang saya sayang ? semua tinggal kan saya . kenapa ? apa salah saya ? sebab tu sekarang dah tak berani sayang seseorang lagi sebab saya  takut orang yang saya sayang akan tinggal kan saya lagi . saya tak kuat macam dulu .saya tak ada kawan yang sedia ada waktu saya tengah happy , sedih , kecewa .. dah tak de , dorang semua dah pergi .. dah jauh sangat dari saya . saya keseorangan saya tak tahu nak citer kat sape . time birthday saya . saya ingat ade ungkapan “ HAPPY BIRTHDAY “ dari orang yang paling saya rapat tapii ?? tak de .. saya sedih sangat time birthday saya , tapi saya tak tunjuk ken ? yess memang tahun lepas kita sambut same same tapi tahon lain .. saya sambut sorang sorang .. saya sedih sebab tak de sorang pon yang ingat ..tadi time tengah kemas bilik terjumpe satu rantai saya ingat rantai tu daa ilang tapi ade lagii saya ingat balik semua pasal dulu , saya try nak bakar diary rantai semua tuu .. tapii saya tak kuat saya tak bole .. saya pon tak tahu kenapa .. saya selalu sangat menagis sorang sorang dalam bilik , kdg kdg kat sekola pon saya nagis tapii orang tanyee knpe saya nagis saya diam je . saya teringin nak dapat kawan yang faham sangat saya ..