«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Saturday, June 18, 2011 @ 7:15 AM| 0 comments
Awak kenapa susah sangat saya nak lupa kan awak ? time saya nak lupa kan awak lahh banyak orang mengadu pasal awak kat saya , kenapa perlu saya awak ? saya bukan sapa sapa lagi dalam hidup awak ke ? awak kenapa sekarang baru awak nak cakap semua tu kat saya ? dah lambat awak  ..  yess saya mengaku memang saya sayang awak lagi .. tapi biar saya simpan sendiri perasaan ni , awak tak perlu tahu apa perasaan saya kat awak sekarang .. okayy bila sapa sapa tanyee apa perasaan saya kat awak saya akan cakap saya benci kat awak . saya tak kisah orang anggap saya menipu diri sendiri .. saya buat semua tuu demi kebaikan saya sendiri .. saya terkilan dengan sikap awak .. okayy hari ini saya dapat tahu lagi yang awak dah tak keluar rumah dah ? orang dah lama tak Nampak awak , btul ke awak dah kena tangkap ? please laa .. saya tak suka dengar cerita pasal awak yang buruk buruk lagii .. saya sedih laa ..  saya tak tahu awak kawan ngan sapa sekarang .. saya dah tak boleh tengok awak macam dulu .. saya mintax sangat sangat kat awak jangan laa macam nie .. saya dah tak boleh amik port pasal awak lagi sebab saya bukan sapa sapa dalam hidup awak lagii tapii kenapa awak suruh kawan kawan awak cakap pasal awak kat saya ? saya sakit hatii !