«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Saturday, June 11, 2011 @ 5:40 AM| 0 comments

            Weyhh aku tak batak laa nak kawan ngan kawan kau tuh .
                  Kau tak suka aku kawan ngan dea amik laa dea
          Pegi jaoh jaoh ! adoyaii tak yah laa sampai nak tulis kat
                  Blog kau sampai macam tuhh !  kau nak mintax
         Simpati orang ? mintax laa kau piker orang nak  sangat ke
                  Bukak blog kau tuhh ? erghh =,=
         Weyhh kau piker kau sorang jewp kewp bole tulis macam tuh ?
                  Aku pon bole laa .. aku bole tulis name kau lagyy
         Kat sini . kau nak kewp ? tapii tak aku tak kan buat
                  Sbb aku tahu nnty kau malu ken ?  
         Okay aku still bole fikir waras n aku still bole fikir yang
                  Kau still kawan aku , aku tak kan malu ken
         Kawan aku sendiry , tapi kau ?  hmm . k laa bbye .