«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Monday, July 18, 2011 @ 6:18 PM| 0 comments

Assalamualaikum , haishh semalam tak de mood langsung nak layan orang coz demam , gila panas semalam badan aku , kepala pening , nak muntah , mata merah  asyik pegi tandas je , haishh kesian syimah kena ikut je mana aku pegi dia takut aku pengsan . Thank you syima sayang kau . semalam syimah suruh aku balik tapi aku tak nak coz kalau aku  balik sapa nak kawan ngan dia dalam kelas ? and lagi satu aku takut nak balik nanti call tak de orang kat rumah , kalau mama kat rumah tak pe laa jugak kalau ayah ? haishh mesti dia bising ,  setiap saat mesti syimah akan cakap macam nie “ larat tak ? “ ya allah syima laa semalam amik berat gila pasal aku . tak sangka aku ada kawan macam syimah tak tahu macam mana aku nak balas budi kau syimah , sayang gila laa kat kau (!) semalam kat dalam kelas aku berehat je , nasib baik laa semalam kelas tak banyak buat hal . kalau buat hal mati laa aku semalam . haishh . hilmy sorry keyh semalam Nampak hilmy tyka menjeling . tyka tak sengaja tyka tak de mood time tu . faham faham je laa mood orang demam macam mane ken ? haishh semalam time balik mama yang jemput aku cakap macam nie kat mama :-

Aku : tadi sebenarnya adek nak balik , adek fikir ayah yang kat rumah padahal ayah tak ada ayah keluar .
Mama : kenapa tak telefon Tanya laa dulu ? lain kali telefon je tau ? ( mama rase kepala ) abis tadi larat tak ?
Aku : tak , rase nak pengsan je , nasib baik syimah ade . dalam kelas adek rehat je laa .
Mama : Ouh , abis nak pergi klinik tak nie ?
Aku : tak tahu laa ikut mama je laa .
Mama : mama bawak laa keyhh ? dah laa adek tu kalau demam memang panas betul .
Aku : Okayy . adek ikut je .

Sampai je kat klinik terus masuk bilik dokter , dokter cakap aku demam panas , kena banyak rehat . hmm serious benci demam , kena makan ubat . benda palig aku benci ubat  (!)  ergg dokter bagi aku mc sehari . hari ni tapi dokter cakap kalau larat pegi kalau tak tak yah . Hmm aku aku nak pegi . aku takut aku banyak tertinggal pelajaran , k laa sampai sini je , k bbye .