«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Thursday, July 7, 2011 @ 6:14 AM| 0 comments

Huhh ! perangai kau tak boleh blah ! apa masalah kau ngan aku unn aku tak tahu ! tiber tiber kutuk aku kat blog kau ! err Shit ! nak marah marah aku lepak ngan budak tu kenapa ? Bf aku unn tak kecoh macam kau laa pompuan ! untuk pengetahuan kau ! aku lepak ngan dia Bf aku tahu laa ! Bf aku yang suruh dia jaga aku time dia tak de ! PUAS ! so ? kau tak payah nak kecoh kecoh sangat kat blog kau tu ! perangai kau tak boleh bela doh ! aku tak tahu laa kau nie manusia jenis ape ! atau pun kau nie manusia bertopeng ken syaitan ? malas aku nak amik port pasal kau ! menyemak kat dalam otak aku je !