«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Thursday, July 14, 2011 @ 4:14 AM| 0 comments

Assalamualaikum , hee , tadi sekolah aku ade buat sukan kat seksyen 15 . punye la awal aku datang sekolah nak naik bas sekolah tengok tengok tumpang kereta cikgu rosma , ronda ronda , haha , sesat , muat 5 orang je yang naik kereta cikgu yang lain kena tunggu bas. ainin n izzati masam je tadi . sorry ye sayang tak muat laa . sampai je kat stadium seksyen 15 terus cari khemah rumah purnama . pagi tadi kelam kabut semua orang , dengan tak sarapan lagi , haishh , tapi cuaca pagi tadi mendung je . nasib baik tak hujan . haishh aku rancang nak tangkap gambar ngan dia tapi aku cari dia , dia tak ada , hmm putus asa aku cari dia . weyh salah ke aku sayang dia ? tapi aku tahu aku memang tak boleh ngan dia . kenapa dia sayang aku ? kenapa dia still nak tunggu aku ? aku tahu hati dia sakit tengok aku ngan hafiz . hmm , aku nak menangis tengok dia . aku tak tahu boleh lagi ke aku lepak ngan dia ? jumpa dia ? borak borak ngan dia ? dalam kelas aku dah tak boleh tengok dia sebab aku dah tukar tempat duduk aku dah tak duduk sebelah fatin aku duduk sebelah syimah . aku gaduh dengan fatin . hmm , kat stadium tadi aku nak tengok dia , tapi aku takut hafiz marah , hmm . tadi time nak balik dia nak tangkap gambar ngan aku tapi aku tak nak coz ramai orang . hmm sorry keyhh . lain kali laa kita tangkap berdua keyhh (: yang pasti tadi kau COMEL gile . k bbye .