«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Sunday, July 17, 2011 @ 6:18 AM| 0 comments

Assalamualaikum , Hihi Nampak tak gambar kat atas tu ? haishh jangan salah sangka dia nie bukan sape sape pun , bukan abang angkat bukan boyfie aku okayy . aku minat dia nie , haha aku tahu dia dah ada gf aku pun dah ade boyfie okayy , aku minat dia macam tu je , dia nie cute sangat , handsome , kalau aku datang pagi mesti dia pandang aku kat kantin . haishh takut aku dibuatnye , semalam kiterorang chat dia cakap aku sombong ? err -.-‘ aku sombong mane ade , memandai je ken ? haha whatever , yang penting kau COMEL ! aku tak berani cakap semalam time chat takut gf kau marah haha , k laa bbye comel