«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Haziq aziz
Posted On Tuesday, July 26, 2011 @ 6:58 AM| 1 comments

Dear diary ,
Sumpah benci gila hari nie , hari paling yang aku benci (!) hari nie hari paling bodoh sial kimak semua ada , aku tak tahu nak buat ape dah . serious serba salah gila sekarang sebab  percaya cakap hati sangat . haziq tyka mintak maaf tyka tak sepatutnye dengar cakap hati tyka ken ? haziq tak buat tapi tyka tuduh haziq yang buat , serious sedih gila , orang yang paling tyka percaya tyka hormat orang yang selalu dengar masalah tyka dah tak nak cakap ngan tyka dahh . serious ziq time tyka buat post nie tyka menangis . tapi tyka tahu nie memang salah tyka ken ziq ? tyka nak mintak maaf sangat sangat .tapi kalau haziq tak nak maaf ken tak pe , tyka faham haziq kecik hati ngan tyka ken ? tyka mintak maaff sekali lagi . serious tyka tak tahu nak citer kat sapa pasal nie , kat hafiz ? dia dah jauh .. jauh sangat . kat kawan tyka ? boleh ke ? hmm , blog nie jelaa akan jadi kawan tyka sampai bile bile , haziq ingat lagi ape yang tyka cakap dulu ? orang yang rapat ngan tyka akan tinggal ken tyka ken ? tapi haziq cakap haziq tak kan tinggal ken tyka . tyka dah bukti ken kan ziq ? yang tyka nie memang tak sesuai kawan ngan sape sape pun . tyka nie jahat ziq kejam . tapi haziq tak nak caya dulu . mata tyka bengkak ziq , tyka tak nak bagi tahu kakak nanti dia marah .tak de sorang faham tyka ziq . serious tyka nak menangis puas puas tapi kat mane ? tyka tak nak orang tahu perasaan tyka sekarang . tyka tak nak tunjuk tapi kadang kadang air mata tyka jatuh sendiri ziq , tyka pun tak tahu kenapa ? tyka lap cepat cepat tyka tak nak orang Nampak . hmm tak pe laa ziq mungkin sampai sini je kot tyka dah tak kuat nak menaip lagii . assalamualaikum , tyka nak mintak maaf lagi sekali .