«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Thursday, July 28, 2011 @ 6:46 PM| 0 comments

Assalamualaikum , err -.-‘ hari yang paling aku benci (!) semalam gaduh ngan kau lagi . kau nak tahu tak ? sebenarnya aku malas nak gaduh ngan kau sebab kau pernah jadi kawan baik aku , tapi aku fikir fikir balik perlu ke aku anggap kau kawan baik lagi lepas kau dah fitnah aku macam macam , jaja nama aku sini sana then macam tu aku nak anggap kau kawan aku ? sorry , kau cakap kau tak buat tapi kenapa aku perli kau , kau blah macam tu je ? muka kau berubah gila beb (!) PUCAT ! kiteorang memang sengaja duduk kat kantin semalam kat tempat group BARU kau tu . sengaja nak perli kau (!) anis and syimah buat tak menjadi , time tu hati aku dah panas gila gila . aku bukak mulut laa , aku cakap macam nie ,

Aku - anis kau nak dengar satu cerita tak ? cerita nie memang menarik gila laa , panas telinga aku dengar dohh .
Anis -ape dia ?
Aku – ade pompuan nie cakap ken ? aku pasal bab bab agama nie aku tak nak pergi dohh dia tak tahu kenapa aku tak pergi tetibe nak reka citer pasal aku . kaki aku dah ringan nak menyepak orang hari nie nis , budak yang cakap tu depan kita je nis ,
Tetibe fatin bla dengan muka pucat dia jalan bukan main laju , dia ingat kitaorang tak kejar , sorry der haha , anis paling laju ikut dia dari belakang , anis nak tendang dia dari belakang tapi dia jalan bukan main laju , tetiba dia stop kat tandas dia menyorok dalam tandas ngan kawan dia tu , kiterorg tunggu je dalam tandas ramai orang aku jerit “ weyhh kalau tak berani tanggung risiko jangan laa main ngan api nie laa akibatnya . dia kat dalam tandas bukan main lama lagi . dia keluar je mata merah macam orang lepas menangis , CUAK ke ? n then dia kuar kiterorang tahan dia jalan coz nak settle ken hal nie , okayy dia berhenti time tu aku nak je lempang terus muka dia . ishh nasib baik sabar lagii kiteorang cakap baik baik dia  tengking tengking kiterorang nasib baik farah tak ade semalam kalau ade dah mati farah buat fatin tu . haishh dia cakap dia tak buat semua tu padahal bukti dah ade still tak nak mengaku , k kiterorang bagi tempoh sampai hari nie nama aku , anis , ainin , syimah , izzati BERSIH 100% . kalau tak kau tengok ape jadi lepas puasa nanti . memang kau kena sendiri ngan aku . kau ingat tu ye cik nur fatin amirah . and lagi satu please cakap kat geng baru kau tu jangan masuk campur hal kita . ni bukan masalah dorang ! FAHAM ? lepas nama kitaorang bersih aku dah tak nak kenal kau sapa ? aku tak nak dengar citer pasal kau kat orang lain . weyhh lepas kau dah kena buang ngan anis dari group kitaorang . banyak citer pasal kau kitaorang dapat kau tahu ? sakit telinga kitaorang dengar laa , kau kalau nak perguna ken orang yang kau kawan tu semata mata nak duit suka hati kau laa . jangan laa babit ken kitaorang . and kau nie semua kawan orang kau nak kebas ken ? aku tak tahu laa kau nie manusia jenis ape ? tak malu ke ? lepas dah rampas dah buat dorang gaduh kau blah macam tu je ? haishh weyhh hampir satu sekolah BENCI kau sekarang . kau tak sedar ke ? err -.-‘ tu je aku mintak jangan jaja nama aku sana sini and kau cakap kitaorang tunjuk kesedihan kitaorang kat orang ? ape nie der ? bila masa lak kitaorang tunjuk kesedihan kitaorang kat orang ? kitaorang tak macam kau laa , menangis depan orang ramai mintak simpati ? tak der pun derr . kau je yang buat macam tu (!)  kau niee , kan dah kena sekali ngan anis semalam , haishh malas nak citer pasal kau laa kat blog aku nie , menyemak je (!) k laa bbye , and pergi happy ngan duit kawan kawan baru kau tu keyhh ..