«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Saturday, July 16, 2011 @ 11:17 PM| 0 comments

Assalamualaikum , sekarang aku tak tahu perasaan aku macam mane ? sedih ? happy ? gembira ? bersalah ? Hmm , tadi aku ada bukak blog sorang budak nie , dia letak lagu blog dia lagu yang izzaqil pernah bagi aku dulu . tibe tibe je aku teringat kat dia balik . aku rindu gila kat dia . err -.-‘ aku tak tahu kenapa perasaan tu datang balik ? weyh salah ke aku rindu dia ? memang aku rindu sangat kat dia , tapi aku still boleh kawal perasaan aku lagi malam tadi . malam tadi lama sangat dia online selalunya dia tegur aku , lama sangat aku tunggu tapi dia tak tegur pun , aku buat satu keputusan untuk tegur dia . aku fikir dia tak balas . dia balas jugak . serious aku tak percaya yang dia dah berubah . dia dah tak macam dulu . dia dah tak jahat . dia cakap dia tak nak couple dah . dia cakap biar laa aku orang yang terakhir dia sayang . ya allah time dia cakap macam tu mengalir air mata aku . tapi aku still boleh fikir aku tak nak menangis pasal dia lagi . kan aku dah janji ?  mungkin aku menangis malam tadi sebab aku rindu dia sebagai seorang kawan bukan lebih . dia dah ada hidup dia sendiri , aku pun dah ada hidup aku sendiri . aku tak nak sebab dia aku ngan hafiz gaduh . dia hanya laa masa lalu aku . lagi satu aku rindu sangat sangat kat kawan kawan aku . intan , nadiyah , idayu , atiqah , shahirah ,eyzah , farhana semua la , aku sayang sangat kat korang tapi kenapa korang buat aku macam ni ? aku tahu korang ade kawan baru kan ? tapi tak kan sampai lupa kan aku ? korang cakap tahun lepas kita tak kan lupa ken ? tapi apa yang dah jadi ? semua berubah , weyhh kalau lah macam ni ? aku tak janji aku dapat kumpul kan kita lagi ke tak ? sorry :’) terimakasih keyh buat aku macam ni kawan . assalamualaikum .