«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Thursday, July 14, 2011 @ 8:53 PM| 0 comments

Assalamualaikum , hmm hari ni aku buat kesalahan yang belum pernah aku buat . kenapa aku terus terang kat hafiz yang aku suka kat hilmy ? betapa bodohnye aku hari nie ken ? aku buat orang yang paling aku sayang marah and kecewa ngan aku . aku tak nak sebab aku sakit dia datang balik . tapi aku tak nak hafiz dengar cerita pasal aku and hilmy dari mulut orang lain . aku takut dia lebih percaya kat orang lain daripada aku . that’s why aku bagi tahu dia hari ni . hmm , aku tahu dia marah kat aku tapi dia tak nak bagi tahu aku . hmm aku tak tahu laa kenapa dia still boleh jaga perasaan aku ? kenapa dia still sayang aku . aku dah banyak buat dia sakit hati dengan sikap aku . aku KEJAM ken ? aku tahu aku tak pandai jaga hati dia , aku tak sesuai untuk dia , dia baik aku jahat , dia pandai jaga hati aku , aku tak pandai jaga jati dia , dia baik aku jahat . hilmy tyka tak sesuai kawan ngan hilmy , hilmy baik tyka jahat . sorry . bbye .