«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Posted On Wednesday, July 6, 2011 @ 6:41 AM| 0 comments
 
Weyhh asal ngan kau ? nak reka citer pasal aku ? weyh dahh lahh aku malas nak gaduh ngan kau laa ! kau cakap aku gaduh ngan budak darjah 5 sampai tampar tampar budak tu tahun lepas ! err ! SHIT ! sentuh anak orang pun aku tak berani ape lagi nak tampar tampar ! memang laa ! menyesal aku kenal orang macam kau laa IZZAQIL ! macam babi je peragai kau laa ! err ! n then kau cakap ade orang rakam ! meyhh tunjuk kat aku mane video tu kalau betul ! nak reka citer tak de bukti tak payah laa ! adoyaii ! nak tipu pun agak agak laa derr ! aku cakap baik baik je ngan budak tu ! kau cakap ade orang rakam ? perghh memang Hott laa care kau tipu , kau tahu tak time aku cakap ngan budak tu bile ? Timee sekolah laa bodoh ! mane ade orang bawak fon n kamera ! nak tipu agak agak keyh ! Hahaha ! memang lawak laa citer kau der ! nak tipu tak jadi ! memang perangai kau macam FUCK !! SUCK !! SHIT !! amek kauu semua aku bagi ! Hahaha , lawak laa ! BODOH ! dulu kau reka citer pasal aku lain skunk lain ! memang kau sengaja nak bukak aib aku ken ? kau piker kau sorang je boleh buat macam tu ? aku pun boleh laa ? kau tengok je ape jadi kat kau nnti ! err ! aku tahu laa kau marah kat aku sebab aku kapel baru ken ? maser tu kau sangat yang nak putus ngan aku ! lepas tu mintak kapel balik ! perghh memang aku reject abis abis laa kau ! kau piker aku nie ape ? patung ? batu ? tunggul ? kau buat aku macam tak de perasaan weyhh ! hmm malas aku nak fikir pasal kau lagi ! Hmm btw aku nak ucap kenn
                                       *THANK YOU IZZAQIL SHAH *