«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Capital I
Posted On Thursday, August 11, 2011 @ 6:59 AM| 0 comments


Assalamualaikum , hihi dah jawab ? okayy bagus . hmm okayy , thank you keyh  hannan sebab bagi tahu aku keadaan dia sekarang . okayy serious hannan kau baik gila ngan aku time sekolah rendah tak ada lah baik macam nie sangat , wtv lah yang penting aku tahu capital I aku sihat , aku rase dia dah tak perlu kan aku lagi untuk dia jalani kehidupan dia ken ? tapi tak apa aku tetap nak tahu keadaan dia . kalau boleh ken aku nak sangat jumpa dia , aku rindu nak dengar suara dia , lawak dia , rindu nak duduk ngan dia , rindu nak bercerita ngan dia , rindu nak duduk kat tepi padang ngan kawan kawan sambil tengok dia main bola , Ya allah ape kena ngan aku nie ? kenapa aku rindu dia sangat ? serious lepas je hannan cakap semalam aku asyik fikir hal tu je , hmm hannan cakap dia dah sombong aku terfikir kalau laa raya nie aku raya kat rumah farisya dia tegur tak aku ? hmm dah dah tyka stop . dia tak kan tegur kau lahh , walaupun kau tu ex dia , aku ingat lagi time last aku datang flat dia , okayy dia tak nak jumpa aku sebab sehari sebelum tu kitaorang gaduh , dia Nampak aku dia lari dia tak nak jumpa aku weyhh . serious time tu airmata aku dah mengalir tapi nasib baik ade nadiyah and atiqah pujuk aku , thank you keyh weyh , korang laa kawan dunia akhirat aku . hmm tapi tak pe laa tu citer lama ken ? sekarang nie aku just nak tahu keadaan dia je , sebabb aku still sayang ken dia , hmm , try untuk lupa dia tapi kenapa payah sangat ? padahal dia selalu buat aku sakit hati ? hmm maybe dia bf pertama aku , hmm okayy dah tak nak menangis kbbye