«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Menyampah !
Posted On Monday, August 1, 2011 @ 6:54 AM| 0 comments

Assalamualaikum , walaweyhh ! memang best , haha , semalam tidur pukul 1.30 pagi masuk bilik tutup lampu dah tak sedar apa apa langsung , serious tak tipu . mama kejut pukul 5.30 coz nak join dorang semua sahur memang mata aku tak boleh nak bukak . yang aku fikir time tu aku nak tidur . haha diorang yang puasa bukan aku haha . sebab ngantok aku tak makan and minum sikit pun hari nie . haishh . padam mukaa aku . orang kejut tak nak bangun . serious perut aku berbunyi bunyi . cacing cacing dalam tu tak nak duduk diam , haishh . aku sabar je . dah lah hari ni aku tak sekolah , haha lagi laa aku suka . tak ada laa aku sakit hati hari ni ngan perangai budak budak kelas aku lagi . lagi lagi ngan ketua kelas aku tu fahmi memang menyakit kan hati aku . kalau laa aku masuk kelas gusti memang aku gusti gusti dia . salah dia nak salah kan aku pulak . memang bertambah laa aku tak ada mood nak pergi sekolah . aku nak je mulai hari ni setiap hari jumaat aku tak datang sebab ade cikgu GATAL ! bonggok je cikgu tu . cikgu sorry ye folio sivik saya tak buat ape ape pun . hihi sebab setiap kali ade masa cikgu saya tak pernah datang lepas cikgu pegang tangan saya . err -,-‘ tua tak sedar diri . k laa bbye .