«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Hilmy
Posted On Tuesday, August 9, 2011 @ 7:15 AM| 0 comments
assalamualaikum , haishh , masalah masalah , kenapa aku jealous ehh bila nampak hilmy ngan perempuan lain ? haishh . bukan hak aku ken nak halang dia nak kawan ngan mane mane perempuan sebab aku bukannya sape sape bagi dia ? sorry keyh ? tyka tibe tibe jealous tak ada niat pun . perasaan tu datang sendiri . sorry sangat sangat buat hilmy risau tadi . serious tadi tyka macam nak menangis je tengok hilmy ngan dila tadi ! serious korang sweet tadi !  hishh sakit hati tauu ! err nak je tadi bangun pergi kat korang cakap semua nie , tyka tahu tyka tak sebaik dila , dila baik ken hilmy ? sesuai sangat ngan hilmy , tyka tak sesuai . tyka suruh hilmy pilih dila hilmy tak nak , okayy tak pe tyka tak nak paksa sebab tu kehidupan hilmy kan ? bukan tyka ? okayy tyka terima , tadi time balik hilmy pandang tyka kan ? tyka menjeling kat hilmy kan ? okayy tyka sakit hati gila ngan hilmy . nak je lempang . haishh tapi takutt , tapi sebenarnya kat shell tadi nak menangis tapi tak nak tunjuk . err tak pe  hilmy tak perlu tahu ken tyka menangis ke tak ? sebab tyka ni bukan penting pun . tak pe tyka tahu sapa tyka , tadi time lepas berbuka aku online fb aku ade dapat satu mesej dari hilmy . tengok kat bawah ni ;-