«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Tanpa henti kau sakit kan hati aku
Posted On Saturday, August 20, 2011 @ 7:00 AM| 0 comments

Assalamualaikum , lama kan aku tak update ? hihi aku ada penyakit iaitu penyakit malas nak update , okayy semua orang suruh aku update blog aku yang buruk gila ni , so aku buat lah , exam nak dekat tapi aku sempat lagi edit kan blog orang , berefbiee , tak risau langsung ? huh ! sebenarnya risau tapi kan satu benda tak nak masuk otak ? nak tahu kenapa ? nie semua sebab hal hal yang tak patut aku fikir kan sama sekali ? bagus kan aku ? benda yang sepatutnya aku fikir langsung aku tak amik port ? sekali sekala ape salahnya kan ? haha , okayy sambung tajuk kat atas , benda yang tak sepatutnya aku fikirkan , nak tahu ? ni semua sebab CINTA . penting ke cinta tu ? entah lah serious dah tak percaya sama sekali ngan cinta , semua penipu , semua pandai gila berlakon kan ? serious banyak kali percaya ngan kata kata lelaki yang dusta , bodohnya ? tapi ada ke lelaki yang betul betul setia ? jujur ? kalau ada kan ? beruntung perempuan tu dapat bf macam tu , nak rasa jugak , tapi dapat ke ? haha dah stop berangan tyka , tu semua tak kan jadi , lelaki memang pandai berkata kata kan ? dulu kau cakap kau benci gila kat aku siap post kat wall aku macam ni lagi . then tiba tiba pagi tadi kau cakap semua tu cuma main main ? wey serious lepas kau post macam tu aku menangis tanpa henti ? kau kan tahu aku cepat terasa kenapa kau buat macam tu jugak ? 
Then kau chat ngan aku cakap kau tak boleh lupa kan aku ? dulu kau sendiri yang cakap kau dah lupa kan semua pasal aku ? tapi kenapa sekarang ? Nampak sangat lelaki ni suka menipu kan ? serious sekarang susah gila nak percaya lelaki , lepas kau cakap kau tak boleh lupa aku , aku menangis lagi sebab kau , kenapa ye wey susah gila aku nak benci kau ? kau dah banyak buat aku sakit hati ? tapi aku tak boleh buat kau sakit hati ? aku sayang kau lagi ke ? itu tak mungkin . 
Kalau aku sayang kau lagi pun dah tak ada guna aku rasa , sebab kita memang dah tak boleh bersama , klabbye .