«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Terima dengan rela hati
Posted On Thursday, August 18, 2011 @ 7:09 AM| 0 comments

Assalamualaikum , okayy sedih gila vavi lah hari , sumpah benci ! aku sayang dia , kenapa korang nak ambik dia dari aku ? apa salah aku kat korang ? semua yang aku sayang semua orang rampas ken ? first izzaqil , kedua hafiz sekarang hilmy pulak ? serious aku benci ! apa salah aku kat korang pun aku tak tahu . izzaqil dulu memang susah gile aku nak lupa kan sampai sekarang aku teringat kat dia , korang nak tahu kenapa ? sebab dia lah orang yang paling faham persaan aku , time aku sedih mesti dia ada , tapi sekarang ? dia dah berubah gila vavi ? korang nak tahu kenapa ? nie semua sebab budak yang dengki kat aku buat fitnah cakap dulu aku curang ? okayy still sabar time tu , try pujuk izzaqil balik tapi korang nak tahu ape dia jawab ? dia suruh aku pergi dari hidup dia ?  serious time dia cakap tu rase nak mati ? okayy aku still boleh fikir bunuh diri tu dosa ? okayy aku still waras , aku try untuk pergi dari hidup dia tapi tak boleh , okayy sekarang aku dah tak tegur dia bila dia online , tangan gatal asyik nak tengok wall dia ? padahal tak ada pape pun . okayy mengaku rindu  gilaa ! hafiz ? semua orang tak suka ken aku couple ngan dia dulu ? okayy aku terima lagi . aku dengar je ape korang cakap pasal aku . okayy still diam , hilmy ? okayy first aku diam , tapi sekarang tak kan semua aku nak diam ? okayy serious sedih semua nak rampas dari aku ken ? okayy fade up dengan semua ni ! aku lepas kan satu persatu demi kebaikan korang ? puas ? okayy biar aku sorang sorang , 

                                              Bbye semua kenangan aku !