«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Adilah huda
Posted On Tuesday, September 27, 2011 @ 5:51 AM| 0 comments
haa nampak tak ? KASI CLICK KAT PIC TU BIAR JELAS . dila , dila tak perlu mintak maaf . tu semua citer lame akak malas nak ungkit balik . akak ngan dia dah tak de pape sekrang . akak dah tak kenal dia sape . dia dah banyak berubah dik . akak rase pun dia dah lupa pasal akak . akak dah tak nak ingat dia dik . dia JAHAT . dia selalu buat akak macam anak patung dik . dia buat akak macam tak de perasaan . tiap-tiap malam akak nangis sebab dia . tapii dia ? boleh lagi gelak-gelak kan ? akak pun tak tahu kenapa dulu akak sayang sangat kat dia . dulu akak BODOH sangat . akak percaye je ape dia cakap . ape kawan-kawan dia cakap . sekarang akak dah tak macam dulu . akak try lalui ni sorang-sorang . kawan-kawan akak semua hilang ntah kat mane . hilang bila akak perlukan dorang . sorang pun tak de ingat akak . macam ni ke kawan yang dulu akak selalu ade buat dorang ? yang akak selalu tolong bila dorang susah ? serious akak tak sangka dorang macam ni ! lebih baik dari dulu tak ada kawan !