«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Terima kasih sayang
Posted On Sunday, September 11, 2011 @ 7:46 AM| 0 comments
assalamualaikum , hai .
dah lama aku tak update kan ? sorry aku busy sikit . aku sign in blog tapi aku tak update bagus kan ? aku nak lupa kan dia . aku dah tak nak kenal dia sapa . dia tipu aku lagi . serious wey asal aku bodoh sangat boleh percaya cakap dia ? aku sayang dia tapi dia buat aku macam ni . tak apalah . aku lepas kan dia buat kali ketiga . aku dah tak larat ngan semua ni . dia tipuuuu aku ! serious wey aku menangis lagi sebab dia . kali ni aku betul-betul nekad nak lupa kan semua pasal dia . dia just nak mempermainkan aku . buat apa aku sayang dia lagi ? semua janji-janji dia palsu , malam tadi aku off fon , pagi tadi aku on fon ade 2 mesej dari dia . 1 missed call dari dia , berat sangat hati aku nak bukak mesej tu . tapi aku try jugak sebab aku nak tengok mesej dia yang terakhir bagi aku . maybe lepas ni aku dah tak contact dia lagi . aku nak tukar nombo . mesej dia yang aku dapat pagi tadi macam ni

* tyka tolonglah percaya aqil . aqil couple ngan tyka bukan sebab duit tapi sebab aqil sayang tyka . tapi kalau tyka yakin sangat apa yang tyka cakap kat aqil tu betul . aqil tak boleh buat pape , walaupun tyka buat aqil macam ni . aqil tetap sayang tyka ?

boleh ke aku percaya cakap kau kali ni ? hmm aku rase tak kot . sebab aku dah tahu motif utama kau cari aku balik . thanks sangat-sangat buat aku macam ni . maybe rantai kau tu nanti aku buang jauh-jauh dari hidup aku . macam mane kau buang aku dulu . aku dah tak nak kenal kau sapa . malam tadi sebelum aku gaduh ngan kau . kau bagi aku sebab kenapa kau tak nak tinggal kan aku .

* sebab aqil dah janji tak nak tinggal kan tyka .
* sebab aqil sayang tyka
* sebab tyka je selalu buat aqil happy
* sebab tyka je selalu buat aqil tenang
* sebab aqil nak tebus balik kesilapan aqil dulu .

sorry wey aku dah tak caya apa kau cakap . sebab dah banyak kali aku kena ngan kau . tak apa lah aku maaf kan kau sebab aku sayang kau sangat-sangat tapi kau buat aku macam ni .