«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Aqil
Posted On Saturday, September 3, 2011 @ 5:23 AM| 0 comments

Assalamualaikum , best raya ? hmm , tahun ni raya bosan gila , raya tahun ni banyak masa kat rumah je , sebab adek aku demam , hmm korang raya mesti best ken ? aku ? hmm 2 hari nak raya ex aku post satu lagu kat wall aku . time tu serious aku cakap aku menangis , aku tertanya Tanya kenapa dia hantar lagu ni and tulis macam nie ?
Okayy , aku sorang je dapat rasa . dulu dia selalu bagi lagu kat aku time aku call dia . senang je korang suruh aku lupa ken dia , korang senang laa cakap macam tu sebab korang tak pernah rasa macam mana aku rasa , Cuma aku sorang wey yang tahu.
Aku ada sent lagu shahir kat wall dia lagu kebahagiaan dalam perpisahan , aku tanya dia , dia ingat tak lagu ni ? dia boleh tanya lagi kat aku ni ada apa ngan lagu ni ? ya allah serious dia dah lupa gila pasal kita orang , 

Banyak sangat dugaan time kita orang couple dulu , pasal dila pasal dauz and sapa-2 yang ada kaitan ngan aku . serious aku cakap aku rinduu dia :’(
Nak tahu kenapa dia cakap macam tu ? sebab dauz tu memang gila kan aku ? aku pun tak tahu kenapa dia boleh gila kan aku sampai macam tu , sampai dia boleh tukar nama fb dia jadi DAUZ IKA . aqil tulis kat wall dauz

Time tu aku memang tak thu nak cakap apa , time tu aku memang dah tak bole fikir apa dah , aku Cuma reda je ngan apa yang akan jadi . serious weyy aku benci budak perempuan ni ! 

 perempuan ni laa banyak buat aku ngan aqil selalu gaduh !! dia selalu hantar surat kat aqil suruh kawan aqil cakap macam macam kat aqil , aku ingat lagi time nak pergy kem sains dia ada time kitaorang naik bas , dia tunggu sampai kitaorang bertolak , time kat dalam bas shahira cakap kat aqil 

Shahirah : wey tu awek kau kat bawah !
Aqil : mana ? tu bukan awek aku , menyemak je dia kat sini , rambut macam maggi.

serious aku tak pernah lupa . sikit pun tak . tadi aku chat ngan dia , dia cakap ni ?
weyy ? aku menangis time dia cakap macam ni ? sebab dauz dia tak layan aku ? serious weyy aku rindu kau gilaa ! kau tahu ke semua ni ? kau tak pernah tahu . maybe rantai yang kau bagi aku dlu pun kau dah lupa , ;'( tak apa laa aku tak mintak kau untuk ingat biar la aku yang ingat sendiri .