«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Thankyou so much :')
Posted On Tuesday, September 27, 2011 @ 5:54 PM| 0 comments
sorry muka aku buruk bila mnngis . so ni lah aku sekarang . jgn flirt aku sebab aku buruk :/ ni hadiah drpa orang yg pling aku syg , sgt special bgi aku , korg adoo ? kbye -,-'

seriously aku tak boleh berhenti mngis . aku tak caye dia berubah gila sekarang . ape yang dia nak sebenarnye ? dia buat aku macam anak patung . dia buat aku rase macam kat dunia ni aku sorang . serious aku tak tahu nak citer kat sape masalah aku ni . kat kawan aku ? serious dorang tak kan faham . aku sorang-sorang sekarang . aku rindu kan kehidupan lame aku . aku nak kawan-kawan yang selalu ade bila aku sedih . wey aku dah tak larat . sekarang ni kalau boleh setiap mase , setiap minit , setiap saat aku nak menangis . aku sendiri tak tahu kenapa . aku rindukan dia yang dulu . dia yang selalu happy kan aku . tapi skrang ? semua tu dah hilang . kenapa weyy ? aku perlukan seseorang  yang faham aku . aku fikir kau lah orang yang faham perasaan aku . tapi kau same je ngan orang lain always buat aku sedih . kau nampak aku gelak-gelak kat dalam kelas kan ? tapi sebenarnye tu semua lakonan aku sebab aku tak nak orang tahu yang aku tengah sedih . aku tak nak orang pura-pura ambik berat pasal aku hanya sebab aku menngis . aku tak perlukan lakonan korang . aku cuma nak korang tahu aku penat ngan semua ni aku dah tak larat dah tak kuat . aku sorang je yang rase semua ni . :'(