«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Try
Posted On Wednesday, September 14, 2011 @ 7:10 AM| 0 comments
Assalamualaikum , hai .
dah tiga hari aku tak text dia . serious fon aku sunyi . kalau berbunyi pun aku ingat dia yang call or mesej rupa-rupanya kawan aku . serious sekarang kalau fon aku berbunyi aku mesti akan tengok cepat-cepat sapa yang call . serious wey rindu kauu , kenapa la kau buat aku macam ni ? aku memang nak lupakan kau tapi kenapa susah sangat ? setiap malam aku selalu tidur lambat sebab selalunya kau call aku , mesej aku . kalau aku tidur aku selalu terbangun sebab selalunya aku tengah mesej kau mesti aku tertido , 3 hari ni aku asyik bangun tgok fon aku tak de pape , serious aku nak menangis . setiap malam aku rasa aku nak mimpi kau , tapiiiiii ? aku nak lupa kan kau , tak pe lah aku dengar citer kau dah rapat ngan sorang perempuan ni , aku kenal sangat perempuan tu dia baik aku rase  dia sesuai sangat ngan kau , aku tahu dia boleh happy kan kau  , aku harap kau happy ngan dia key ? bye akusayangkau ,