«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Aku rindu kau jugakk .
Posted On Sunday, October 2, 2011 @ 7:50 PM| 0 comments
hafiz , aku tak nak kau sedih sebab aku lagi . happy balik pleasee :'( . aku baru habis baca blog kau  Hafiz  serious wey aku menangis , air mata aku mengalir , aku tak tahu nak citer kat sape . kau cakap dah ade orang jaga aku , so kau nak pergi . wey dia tak jaga aku , dia tak jaga aku macam mane kau jaga aku . aku dah tak tahu nak citer kat sape perasaan aku sekarang , semua orang tak kan faham ! aku macam tunggul kat mate dia . itu yang kau cakap dia jaga aku ? serious aku rase aku nak pergi jauh dari sini . Hilmy kau tak pernah jaga aku , kau tak pernah ingat ape-2 pasal aku . hafiz thanks still ingat semua memory kita . aku dah tak nak menyusahkan sape-2 lagi , thanks tauu .