«»



Magic Word:
"Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

facebook twitter instagram













Benci ?
Posted On Wednesday, October 12, 2011 @ 6:34 PM| 0 comments
asal eyh ? aku rase macam semua orang nak BENCI aku sekarang ni ? just sebab benda kecil tu ? masalahnya benda tu tak BETUL pun , tapi kenapa kau nak heboh kan kat semua orang about this ? dah lah aku tahu lah kau cemburu kan ? aku ingat benda ni dah settle rupa-2 nya belum ? semalam time pj ? tahu lah kau baling bola kuat-2 kat dinding supaya kau nak aku tahu yang kau tengah geram ? aku hormat kau , sebab kau orang atas aku . but takkan lah sebab hal ni pun kau nak dendam ngan aku ? sampai nak remove aku dari friendslist kau ? sikit kau cemburu ? kau remove or kau block ? pleaselah , aku malas lah nak BERMUSUH ngan kau ? sebab kau pernah jadi orang yang paling rapat ngan aku , orang yang selalu tolong aku , tapi kenapa sekarang jadi macam ni sebabb hal tu ? SUMPAH aku tak tahu pun yang dia ambik berat pasal aku , serious aku rase dia ambik berat pasal aku ngan hilmy bukan aku sorang , coz hilmy kawan baik dia ! please lah , aku mintak kau jangan lah fikir bukan-2 pasal aku .